לקראת פתיחת שנת הלימודים מושלמות עבודות הבניה והשיפוצים

כרגע עדיין קשה לדמיין את זה, אבל עוד מעט חוזרים לגנים ולבתי הספר - עשינו לכם סדר איזה שיפוצים מתקיימים באיזה מוסדות חינוך

כמיטב המוסרת, גם הקיץ הזה עוסקים בשיפוץ מוסדות החינוך בישוב לקראת פתיחת שנת הלימודים.

ברמה התקציבית, המועצה הקצתה סכום של כ- 3 מיליון ש”ח עבור מוסדות החינוך שבא לידי ביטוי בשיפוץ מבנים ועד לציוד חדש שיירכש עבור מוסדות החינוך.

אלו השיפוצים שמבוצעים:

בגני הילדים: שיפוץ יסודי בגנים נרקיס ונורית, שיפוץ והחלפה של שירותים וכלים סניטריים בגן ברכה לפיד והחלפת מטבח בגן יסמין.

בבתי הספר: אור תורה – שיפוץ שירותי תלמידים בקומה ב’; יגאל אלון – התקנת תקרות אקוסטיות בכיתות; ניצני השרון – סלילת כניסה נפרדת לאולם הספורט וגם שיפוץ חדרי אופק חדש (למידה פרטנית בין מורה לתלמיד); יובלים – החלפת מתקני חצר בחט”צ שחף וגם הצללה להורים בכניסה לבית הספר; תיכון עודד – 7 מרחבי למידה חדשים; לב רן – הצללה חדשה בחצר, הצללה להורים בכניסה וצביעה קירות מרחבי מבואות לב ורן לצבע לבן.

מעבר לכך, יבוצעו צביעת מעקות, תיקוני טיח קלים וגם רכישת מזגנים ומחשבים על פי הצורך. יודגש כי שיפוצי הקיץ והבנייה של החדשה בתיכון עודד ובגן אלה הם תוצר של שיתוף פעולה של כל אגפי המועצה.

 

 

בנוסף, הוקצה תקציב של כ- 7 מיליון ש”ח במסגרתו ייחנך מבנה קבע חדש לגן אלה של החינוך הממלכתי דתי וייבנו 7 מרחבי למידה חדשים בתיכון עודד בשטח של 650 מ”ר.

במסגרת ההרחבה, צפויים להיבנות גם פיר למעלית, שירותים ושירותי נכים. נוסף על כך, המרחבים יותאמו לצרכים של התיכון הגדל משנה לשנה ויעוצבו באופן ייחודי.

בכל מה שקשור לאישורי ביטחון, שמחים לבשר כי כל מוסדות החינוך ביישוב קיבלו אישור והם הראשונים באזור השרון המשלימים את התהליך.

קרן גרין, ראש המועצה המקומית קדימה צורן מסרה לסיטי פורטל: “מיטב משאביה של המועצה מופנים לטובת חינוך דור העתיד של היישוב. אנחנו לא חוסכים בדבר ומשקיעים מחשבה ותקציבים לשיפור תשתיות החינוך מגני הילדים, כלה בבתי הספר היסודיים ועד לתיכון. נמשיך להיות יישוב מוביל בחינוך ובאיכות החיים בשרון”.

 

מוזמנים להתעדכן בדברים טובים וחשובים בישוב בקבוצת הוואטסאפ שלנו: לחצו

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות