בנינג’ה ישראל קוראים לו “הקפיץ האנושי” – בשבילנו הוא אפיק עובד מהישוב

אפיק עובד

אפיק עובד מצורן הדהים את המדינה בשבוע שעבר בביצוע מושלם בתוכנית נינג'ה ישראל. שמענו איך הוא הגיע לשם, על הרקע באקרובטיקה ואיך זה ללכת ברחוב יום אחרי שכל המדינה ראתה אותך בפריים טיים.

אני זוכר את ההתרגשות שלי כילד ברעננה בכל פעם שהיה אזכור לעיר בטלוויזיה. השנים עברו, גדלנו ועדיין בשבוע שעבר כשראינו יחד עם הילדים את התוכנית “נינג’ה ישראל” היתה התרגשות גדולה שהילדים גילו שאחד המתמודדים הוא מצורן.

ההתרגשות היתה גדולה יותר כשראינו את “הקפיץ האנושי” אפיק עובד מבצע בצורה בלתי נשכחת את המסלול. הרגע שבו אפיק לחץ על הבאזר היה חגיגה גדולה.

אפיק בן 22, גדל בישוב כל חייו ועדין מתגורר בישוב. משפחתו מוכרת לא פחות בישוב – אבא שלו עמוס עובד בבית ספר לב-רן, אימו סיגלית (סיגי) ושני אחיו הגדולים.

כבר בגיל 7 התחיל אפיק להתאמן באקרובטיקה ומהר מאד הפך לדמות מובילה בתחום וזכה לקחת חלק במגוון תחרויות בארץ ובחו”ל.

לצבא הצטרף באופן טבעי כספוראי מצטיין והמשיך לעסוק בתחום תוך כדי.

בשנים האחרונות הוא מאמן אימוני אקרובטיקה לקבוצות באזור המרכז והצפון ומעביר את הידע לדור הבא.

כבר בעונה הראשונה רצו שהוא יצטרף לתוכנית, אך הוא הרגיש שפיסית הוא עדין לא מוכן. בשנה השנייה הוא הצטרף, עבר את האודישן הראשון, האודישן השני והתקדם בתהליך עד אותו ערב במהלך שבוע שעבר בו הדהים את המדינה. עם הלחיצה על הבאזר אמר עליו מנחה התוכנית אסי עזר “אחד המתמודדים הכי טובים שהיו לנו, נקודה”.

רוצים לראות? לחצו על הלינק לצפייה

באופן טבעי, מאז שידור התוכנית בשבוע שעבר אפיק הפך לדמות מוכרת ומזהים ומפרגנים.

בתקופה הקרובה ישודר חצי הגמר של התוכנית בהשתתפותו של אפיק ואנו מחזיקים לו אצבעות! את הכבוד שלנו ושל כל המדינה הוא כבר הרוויח!

בהצלחה!

רוצים לרשום את הילדים לחוג של אפיק? אפשר ליצור איתו קשר בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם שלו.

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות