אל תפספסו – כל אירועי סוכות באזורנו

עוד חג. עוד חופש. ועוד המון פעילויות לכל המשפחה!

בשבועיים האחרונים, הודעת ה- “בוקר טוב” של ראש הצוות שלי שיושב באוקריאנה התחלפה בשאלה “היום חג?”. כמעט בכל יום בשבועיים האחרונים אני עונה “כן”. כך יהיה גם בשבוע וחצי הקרוב…

החג שכמעט סוגר את חודשי החגים יוצא לדרך – חג סוכות! באופן טבעי בגלל אורכו והחופש של הילדים, הוא מביא איתו לא מעט אירועים שווים. לחלק לצערנו כבר נגמרו הכרטיסים, אבל חלק מהאירועים מחכים רק לכם!

כל האירועים שנציין הם בכניסה חופשית, אלא אם כתוב אחרת. 

 

ביום שלישי (15.10) תוכלו להנות מפסטיבל סוכות בכפר יונה שיתקיים במתנ”ס בשעה 16:00 והילדים יוכלו להנות מסדנת יצירה, מופע קרקס, סדנת ג’אגלינג, סדנת קיפולי בלוני צורות והפתעות.

בשעה 20:30 יתחיל המופע של שי בן צור במתחם.

 

יום רביעי (16.10) מביא לכם מגוון גדול של אירועים. סדנת הפעלה לפעוטות (ג’ימבורי) תתקיים בשעה 10:00 בקניון דרורים. בשעה 11:00 תתקיים ברולדין סנטר בקדימה ההצגה “סוכת החברים”.

בשעה 16:00 יתחיל הפנינג אימוץ כלבים בקניון דרורים ותוכלו לבחור גם בפסטיבל סוכות בכפר יונה עם אותן סדנאות שהיו יום קודם (ראו בחלק העליון).

אם תבחרו בכפר יונה, תוכלו להנות בשעה 17:00 מהצגה לילדים (10 ש”ח לכרטיס) “אוצר נוצות הזהב).

בשעה 17:00 נפגשים בסוכה הקהילתית של קדימה (מאחורי מתנ”ס קדימה) למגוון פעילויות יצירה במגוון חומרים.

בשעה 17:30 הילדים יוכלו להנות מסדנת יצירה בקניון דרורים והגדולים יוכלו להנות בשעה 19:30 מהופעה של נתן גושן שתתקיים בפארק גינות הדר, כפר יונה (110 ש”ח לכרטיס).

 

ביום חמישי (17.10) תוכלו להנות מהצגה לילדים בשעה 11:00 “הדייג ודג הזהב” שתתקיים ברולדין סנטר, קדימה.

בשעה 17:00, תוכלו להנות משעת סיפור “הסוכה של שובב הכלבלב” שתתקיים בסוכה אשר ממוקמת בבית חב”ד בצורן (דרך לב השרון 40, צורן).

בערב יתקיים מופע של אביב גפן בהיכל התרבות בכפר יונה. לצערנו כל הכרטיסים למופע נמכרו.

אם אתם מתבאסים שלא נשארו כרטיסים לאביב גפן, תוכלו להנות מהופעה ללא תשלום של אהוד בנאי שתתקיים בפארק כפר סבא במסגרת פסטיבל האוכל של כפר סבא שיתחיל בשעה 18:00 ויסתיים בשעה 23:00.

 

לסיום, המלצה על פעילות מעולה עבור כל המשפחה שתתקיים בפלנתניה (בן גוריון 168, נתניה) ונקראת “לתפוס את היקום”.

הפעילות תתקיים בכל ימי חול המועד סוכות (ג’ – ו’) בסבבים ותוכלו להתנסות במגוון סדנאות על המדענים והמדעניות ששינו את האופן בו אנו רואים את העולם דוגמת: כוח הכבידה, סיבוב כדור הארץ, אורות הכוכבים, חלליות ועוד. מחיר כרטיס הינו 55 ש”ח (ילד עד גיל 4 ללא תשלום) ותוכלו להזמין כרטיסים באמצעות לחיצה על הלינק.

תהנו ו… חג שמח!

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות