המתווה החדש לחזרה ללימודים בבתי ספר בקדימה צורן

ריכזנו עבורכם בצורה מסודרת את מתווה החזרה ללימודים בקדימה צורן שעבר שדרוג לאחר בקשת ההורים ועבודה משותפת של כל הנוגעים בדבר.

עוד יכתבו המון ספרים ודוחות של מבקר המדינה על התנהלות משרדי הממשלה השונים בימי הקורונה.

כנראה שצפויה תחרות משמעותית בין משרד הבריאות למשרד החינוך מי הגיע פחות מוכן לימים הללו שמלווים אותנו בחצי השנה האחרונה ועלולים ללוות אותנו לפחות בשנה הקרובה.

אם את שנת הלימודים של שנה שעברה סיימנו בחוסר וודאות ועם שינויים שמבוצעים מסביב לשעון בין סגר, לקפסולות, ביטול קפסולות, מסכות, ביטול מסכות ומה לא, את שנת הלימודים הקרובה שתתחיל בימים הקרובים, אנחנו מתחילים בדיוק באותה נקודה.

 

כמי שעובד מקרוב עם מספר רשויות, אני יכול רק להשתתף בצערם על ההנחיות וההנחתות שהם מקבלים חדשות לבקרים בכל תחום בקורונה. אנשי החינוך ברשויות הולכים לישון עם מתווה מסוים ומתעוררים למתווה חדש. בדרך כלל, יותר מנותק מהמציאות מהמתווה הקודם.

בדיוק כמו כל הרשויות, גם אצלנו בקדימה צורן קיבלו הנחיות חדשות למתווה שלדעת הורים רבים לא מספיק טוב לחלק משכבות הגיל.

בימים האחרונים משרד החינוך, ראש המועצה, צוות החינוך במועצה, בתי הספר והנהגות ההורים עבדו מסביב לשעון בשביל לייצר מתווה טוב יותר לקדימה צורן.

מהורים אשר מעורבים בתהליך וגם מצוותי המועצה נאמר לנו כי כל רעיון ומחשבה אפשריים נזרקו לאוויר וכולם נבדקו.

 

אנו שמחים לפרסם את המתווה החדש בשביל לעשות לכם סדר במה צפוי:

חטיבה צעירה: ילמדו 5 ימים בשבוע עד 13:30 (במקום עד 12:45) בשביל לייצר רצף עם הצהרונים.

 

כיתות א’ -ב’: 5 ימים בשבוע עד השעה 12:45.

 

כיתות ג’ -ד’: 5 ימים בשבוע עד 12:45 בחלוקה לקפסולות.

 

כיתות ה’ -ו’: במקור דובר על למידה ביום שישי (5 שעות לימוד) ויום נוסף במהלך השבוע, החל מהשעה 13:00 (סה”כ 9 שעות שבועיות על פי המתווה של משרד החינוך), כאשר שאר הזמן הלימודים יתקיימו בזום.

לאחר עבודה משמעותית שנעשתה בתחום, בוצע שינוי במסגרתו הילדים ילמדו בקפסולות לפחות 13 שעות שבועית שיתפרסו על פני 3 ימי למידה בשעות הבוקר שיתקיימו בבית הספר או במתקני המועצה.

יום נוסף בשבוע יהיה לילדים יום העשרה בשיתוף ובהובלת בית הספר ביחד עם הרשות.

במהלך הימים הקרובים יצאו הודעות מבתי הספר שיפרטו את המתווה המשודרג של המועצה וכיצד הוא יבוא לידי ביטוי בכל בית ספר בתקווה שאפשר יהיה ליישם את המתווה בכל בתי הספר.

 

חטיבות הביניים והתיכון (כיתות ז’ – י”ב): למידה בקפסולות כאשר כל תלמיד יגיע בין יומיים לשלושה לבית הספר ובשאר הימים למידה בזום.

 

בימים הקרובים נמשיך לעדכן אתכם בהערכות לפתיחת שנת הלימודים בקדימה צורן.

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות