מוכנים לחגיגת חנוכה בקדימה צורן?

מהר מהר ... לפני שיגמר!

אם אתם קוראים את השורות האלו, סימן שאתם גרים בקדימה או צורן.

אם אתם גרים בקדימה או צורן, סימן שגם אתם מחלקים את השנה לפי אירועי העמותה ובמיוחד לפי האירועים הכי שווים – המסיבות שהיא עורכת.

על מה אנחנו מדברים?
מסיבה כפולה – גם חנוכה וגם קריסמס הלא היא מסיבת ה-חנוכריסמס הראשונה של עמותה קהילתית קדימה צורן שתתקיים ב-26/12 במועדון הלואי בפרדסיה.
אז לפני שאנחנו מפנים אתכם אל הלינק לכרטיסים, ומפעילים אתכם למצוא בייביסיטר – הנה הסיבה האמיתית ללמה כל כך חשוב שתגיע למסיבה הזו.

למי שטרם שמע או לקח חלק בפעילות העמותה, חשוב להכיר – עמותה קהילתית קדימה צורן. העמותה שהוקמה מהתאגדות של כמה תושבים מקסימים מהיישוב, הפועלים בהתנדבות מלאה במטרה לשפר את החיים בישוב ולשמור על ערכי העזרה ההדדית הכל כך חשובים.

העמותה מנוהלת ע”י 8 תושבים המהווים חברי דירקטוריון וכולם מתנדבים בפרויקטים כגון: נקיון וחזות היישוב, פרויקטים ניקיון ושיפוץ לקשיש מדי שנה, הפנינג חוגים, חלוקת מזון למשפחות המוכרות לרווחה ועוד.
פרויקט חלוקת המזון הוא פרויקט הדגל של העמותה, הוא החשוב מבין כולם כיוון שהסיוע בו הוא על בסיס יום-יומי. 30 משפחות מקדימה וצורן, מקבלות מזון חם מבושל וטרי מדי יום בשעות הצהריים, למען האמת – נכחתי בעבר בקו החלוקה הזה ואני חייב לציין שההתרגשות היתה אדירה.

ועכשיו – הגיע הזמן ל-FUN
אז איך בעצם כל המזון ועשייה הזו קשורים לחנוכה?

שימו לב:
כל הכנסות המסיבה כולן, מנותבות להפעלת פרויקט המזון הכל כך חשוב הזה.

במילים אחרות, בזמן שאתם רוקדים, אנשים שבאמת צריכים אתכם יכולים לאכול ולהיות בטוחים שגם מחר יהיה להם אוכל חם על הצלחת. לא צריך לומר יותר נכון?

אז מה הכינו לכם הפעם?

על העמדה במיקס מטורף – DJ ELISHAY LEVY

זמרת מיוחדת אורחת LIVE ON DJ

אלכוהול ועוד הפתעות

 

למי מתאימה המסיבה? 33+

 

מחיר – 60 ₪ וערימות של קארמה טובה

עוד דבר נוסף, מקורות יודעי דבר מוסרים שהכרטיסים נחטפים ונותרו פחות מ-50 כרטיסים למסיבה הזו (אולי אפילו פחות עד שתלחצו על הלינק) – הקליקו לרכישת כרטיסים.

מסיבת החנוכריסטמס 2020 תערך ביום חמישי, 26.12 בשעה 20:00 במועדון הלואי בפרדסיה.

נתראה!!

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות