הפגנה גדולה מתוכננת בקדימה צורן

המשטרה כבר אישרה את ההפגנה, השלטים מוכנים, התקשורת תגיע ו... עכשיו תורנו!

כנראה שעם כמות החדשות סביב ענייני תחבורה בישוב, אפשר היה לפתוח פורטל נוסף רק לנושא זה. בינתיים, אנחנו ממשיכים לעדכן אתכם בכל מה שקורה סביב נושא התחבורה שנראה שתפס תאוצה לא קטנה בזמן האחרון.

כפי שכתבנו לפני כשבועיים, החלה התארגנות מחודשת סביב נושא התחבורה שאותם אנשים נפלאים בישוב המשתייכים למטה התחבורה מניעים. במסגרת המפגש שלווה ע”י חדשות 12 שממשיכים ללוות את הישוב באתגר התחבורה, הוחלט על קיום הפגנה שתוכננה ליום ראשון הקרוב (17.11) אך בעקבות האירועים הביטחוניים הוחלט לדחות אותה ליום רביעי הקרוב (20.11) בשעה 7:00 בבוקר.

ההפגנה תתקיים בכביש 562 / יער קדימה תחת המסר “קדימה-צורן זה לא מעבר חציה”.

במקביל להפגנה, מטה התחבורה גם עובד יחד עם המועצה והתקיימה פגישה בשביל לראות כיצד לקדם פתרונות יחדיו.

השבוע התארח ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית אמיר אסרף בישוב וסייר יחד עם אנשי המועצה ויעקב סאקלי כהן ממטה התחבורה בישוב והוחלט על תגבור משמעותי ומיידי של קווים ישירים לתחנת הרכבת (קווים 55 ו- 56).

החל מינואר 2020 תתחיל לפעול מונית שירות מקדימה לצורך לתחנת הרכבת בית יהושע ולמרכז נתניה כאשר הוגדר יעד משותף של הגדלה של השימוש בתחבורה ציבורית ע”י תושבי הישוב ב- 20%.

נושאים נוספים שייבחנו בהמשך: הפעלת קו פנימי סובב קדימה צורן, סלילת נת”ת לאורך כביש 562 (בנוסף למסלולים הקיימים) והגדלת תקציב התחבורה הציבורית בישוב.

אנחנו בפורטל שמחים לראות שכולם עובדים יחד בנסיון לשפר את מצב התחבורה ומקווים שלאט לאט נזכה לשיפור. עד אז, הגיעו להפגנה!

נפגש בהפגנה – יום רביעי  (20.11) בשעה 7:00 בכביש 562 / יער קדימה! 

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות