שובר שוויון?

גולברי עבד קשה יותר מכולם בשבוע שאחרי הבחירות בשביל להשלים את המהלך שקרה באופן רשמי היום – לחיצת היד עם תומר וקריאתו של תומר למצביעו להצביע לגולברי.

כביכול, עכשיו כל אחד מהצדדים יכול להיות רגוע יותר מהיום שאחרי. האתגר נשאר זהה … היום שלפני.

תומר סחף אחריו לא מעט מצביעים נאמנים שעבדו קשה בשבילו בבחירות. כפי שכבר כתבתי, הפגישות שלי עם תומר עשו לי טוב. ראיתי איש עשייה שאני בטוח שיכול לעשות טוב לישוב.

לאחר הבחירות תומר נפגש עם גולברי וקרן. אצל קרן יש היסטוריה רחוקה טובה יחד עם עבודה משותפת בעיקר סביב ההתנגדות לתוכנית המתאר, אך הכישלון בחיבור בין השניים לפני הגשת הרשימות והעובדה ששביט הצטרף לקרן, כנראה הביא את תומר בשל יותר לחיבור עם גולברי.

מה בדיוק נסגר בין השניים נגלה לאחר הבחירות, אך תומר כבר מוצג היום בפוסטים השונים כבר כחלק מחבורת גולברי וממוקם ברשימת השמות במקום השני.

גולברי דיבר לאחרונה על כך שהוא מציע שהסגן יהיה ללא שכר ויהיה מעניין לראות אם תומר או צ’וך אכן לא ימונו כסגנים בשכר במידה וגולברי יזכה.

האם גולברי עשה את הצעד הנכון? כנראה שכן. לפי הלך הרוחות בפייסבוק היום נראה שתומכים רבים של תומר כבר מזדהים עם הצעד ומביעים תמיכה בגולברי.

עכשיו זה עובר לחוק המספרים – מי יצליח להביא יותר בוחרים לקלפי ביום עבודה “רגיל”? האם מצביעו של תומר ינועו באותם כוחות להצביע? האם החברה של שביט יגיעו לקלפי בהמוניהם?

אל השניים מצטרף חבר המועצה האחרון שקולו עדין לא נשמע. דורון אריה משס שעדין לא השמיע את קולו באופן רשמי.

הוא תמך בתחילת הדרך בתומר יעקב ולאחר שראה שתומר לא עולה במספרים, הוא עשה אחורה פנה ולקח חלק פעיל בחיבור בין תומר לקרן. לאחר שהחיבור לא צלח, הוא עשה שוב אחורה פנה ולא תמך באופן רשמי באף מועמד. יודעי דבר אומרים שכרגע התמיכה שלו נוטה לכיוון גולברי (אף הוא לא איתו בשלב זה לפי אותם יודעי דבר), אך יהיה מעניין לראות אם הוא יקרא לקהל להצביע באופן רשמי. בכל מקרה, באופן רשמי או שאינו רשמי, דורון אריה יודע להוציא את הקהל שלו להצביע ומי שהוא יבחר בו, יהנה מתמיכה של לא מעט בוחרים.

בעוד מספר ימים זה נגמר וכולנו נדע האם ראש המועצה שכיהן שתי קדנציות בעבר, יחזור ללשכה שמול ביתו, או שקרן תיסע בכל בוקר בפקק המפורסם בדרכה ללשכה. האם יעבדו יחד או אחד נגד השני?

התשובות בקרוב …

 

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות