“שלום עושים עם אויבים” גרסת קדימה צורן

בסביבות השעה 10:00 בבוקר הוטלה הפצצה. היא לא הגיע בהפתעה גמורה, אך היא גם לא היתה ממש צפויה.

שביט מס מוציא הודעה שכוללת את הטקסט הבא:

סבוב שני לבחירת ראש המועצה המקומית קדימה -צורן.

לאחר התייעצויות והתלבטויות, החליטה סיעת כולנו אופק, ברוב קולות, לתמוך במועמדותה של קרן גרין לראשות המועצה.

המשך עבודה משותפת יהיה רק לאחר משא ומתן קואליציוני שיתקיים לאחר הבחירות ומתוך ראית טובת הישוב.

אנחנו מאחלים לישוב מערכת בחירות שקטה והוגנת והרבה הצלחה.

ההודעה סיימה שבוע של מרדף לוהט אחרי שביט שכפי שכתבנו בכתבה לאחר הבחירות הפך להיות האדם המחוזר ביותר בישוב.

אנשים אומרים שהוא לא מאד אוהב את קרן, אבל כולם יודעים שהוא פחות אוהב את גולברי.

גולברי עשה מה שהוא יכול. הם ישבו במספר פגישות וגלוברי הציע הכל, אבל שביט חשב ככל הנראה שעם קרן הוא יוכל להמשיך את מה שהוא התחיל לפני שנים.

הודעה שקיבלתי לפני מספר ימים טרם ההחלטה של שביט מתומכת של שביט עם צילום מסך של חוגי הבית של קרן והודעה עוקבת עם הטקסט “רק לא גולברי”, הכינה את הקרקע למהלך שנסגר היום.

קרן עשתה את שלה. תומכי שביט הם האנשים שלא רצו את גולברי לפני כחמש שנים וכנראה רובם היה בוחר בקרן, אבל המעגל הקרוב של שביט שכולל כמה מאות אנשים עכשיו יצא להצביע ולהשפיע.

בנוסף, יום אחרי הבחירות, היא יכולה להתחיל לעבוד כשלצידה אדם שיודע כל מה שקורה בישוב – תקציב, עובדים, קשרים מול הממשלה וכו’ ויאפשר לה לבצע המשכיות מלאה של השלטון בלי לעצור לרגע.

הרוויחה פעמים.

בימים האחרונים קרן עומדת מול מתקפה יוצאת דופן בחריפותה בפייסבוק.

אולי זה המרדף שלי אחרי צדק ואולי המעורבות שלי כמנהל דיגיטל בקמפיין בעיר אחרת שאני מעורב בו וצריך להדוף נגטיב מהבוקר עד הלילה כבר חודשים, אבל קמפיין הנגטיב נגד קרן גרין שהחל השבוע הוא הדבר הכי קשה שהיה בישוב שלנו מהיום שהגעתי.

כבר אמרתי פעם אחת למועמד שפעיליו מוציאים את המתקפה כמה זה שגוי לפני מספר חודשים. השבוע זה חזר. בענק. אני לא מדבר על מספר פעילים קיצוניים שיש לכל מחנה, אלא על קבוצות קומנדו מתוזמנות שבכל עשרים דקות מוצאים הודעה יותר חריפה מהקודמת. אני פשוט לא מאמין שמחנה קרן מצליחים להעביר ימים שלמים בלי להגיב חזרה. אני לא מדבר על כמה פעילים קיצוניים שמגיבים, אלא על המסה. זה פשוט מדהים שהם מצליחים לשמור על הקמפיין שלהם בלי להגיב.

אני יודע פוליטיקה מספיק טוב בשביל להגיד לכם שהמתקפה הזו מעבירה לקרן קולות. אני שומע זאת מאנשים שהצביעו לשביט ותומר בסיבוב הראשון ואמרו לי שזה מה שיגרום להם לצאת מהבית להצביע לקרן.

הבוקר הזה קרן עשתה צעד גדול לקראת יום שלישי. היא הביאה לקופה שלה כ- 1,500 קולות נוספים.

האנשים שהצביעו לה בסיבוב הראשון, יחד עם הקולות של שביט וקולות של אנשים שהנגטיב מוביל אותם לקרן, הם אלו שיכולים להפוך אותה לראשת הישוב ביום שלישי הבא.

 

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות