סיקור העימות הראשון והאחרון בקדימה צורן לפני הבחירות

העימות שכולנו חיכינו לו התקיים אתמול.

הוא לא היה העימות שחלמנו עליו ובו כל תושבי הישוב יכלו לקחת חלק.

הוא לא היה העימות שחלמנו עליו כי המועמדים לא יכלו לשאול שאלות אחד את השני.

הוא לא היה העימות שחלמנו עליו כי נשאלו בו שאלות בעיקר סביב תנועות הנוער.

למרות שהחלום לא הוגשם במלואו, שבט תמיד של הצופים הצליח להרים אירוע ייחודי ומעניין בו לקחו חלק ארבעת המתמודדים.

הפאנל נפתח בחתימה משותפת של כל המועמדים על אמנת השיח הישראלי.

מיד לאחר מכן, כל אחד מהמועמדים זכה להציג עצמו במשך חמש דקות – קרן גרין התחילה וסיפרה על ההיסטוריה המשפחתית בקדימה והניסיון שהיא מביאה עימה. תומר יעקב המשיך וסיפר על הניסיון שצבר וההיסטוריה שלו כיליד קדימה. שביט המשיך וסיפר על הגעתו לקדימה ועל העשייה של חמש השנים האחרונות. יצחק גולברי סיים את הסבב כשסיפר על ההיסטוריה הציבורית שלו ועל כך שהוא גאה שנשאר חבר מועצה לאחר שהפסיד בבחירות.

לאחר מכן המועמדים נשאלו על תוכנית המתאר המאיימת על הישוב ועל הטיפול בבני הנוער.

השאלה הבאה היתה סביב נושא הרחבת פעילות הצופים לצורך שמהווה אחד הנושאים הרותחים בתקופה האחרונה.

בהמשך נשאלו שאלות סביב מבנה הצופים, חזות הישוב ותקציבים.

מספר בני נוער מהצופים שאלו שאלות נוספות ובזה העימות הסתיים.

בתחילת העימות היה נראה שהמועמדים מחזיקים מעמד יפה ולא תוקפים אחד את השני, אך בשאלה השנייה שנשאלה סביב תוכנית הצופים, החלו עקיצות שהלכו והתגברו, אך הכל ברוח טובה.

פחות משלושה שבועות לבחירות, נראה שכל אחד מהמועמדים כבר רץ עם תוכנית משלו לכל אחד מהנושאים. לדוגמא, תומר אמר שהוא כבר יודע איפה יהיה מבנה הצופים הבא ושהוא יכול בתוך חצי שנה להקים מבנה כזה. קרן דיברה על שנה ליישום, גולברי אמר שזה יקח יותר זמן וידרוש תקציבים גדולים יותר שצריך להביא ממקורות חיצונים דוגמת מפעל הפיס ושביט אמר שהוא כבר החל בתהליך וממתין לתשובות הנהגת הצוות בשביל ליישם.

בניגוד לארצות הברית שם נוהגים להכתיר מנצח, כנראה שאין מנצח באירוע, אך כל המועמדים נראו טוב, הציגו את התוכנית שלהם לכל נושא וזה הרגיש שלא הופרחו הבטחות ריקות מדי לאוויר.

חשוב לציין כי באירוע צפו בני נוער רבים במבנה הצופים ובמקביל צפו בו פחות מ- 100 אנשים בלייב באינטרנט ככל הנראה בגלל שהוא לא שווק מראש.

בתום האירוע כל אחד מהמתמודדים רץ לעבוד ונראה שבפעם הבאה שנפגוש את ארבעתם שוב בשולחן אחד, יהיה בישיבת המועצה הראשונה שתתקיים לאחר הבחירות …

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות