תמיד רציתם להתנדב! עכשיו הגיע הזמן! צריכים אתכם!

כבר שנים רבות אני שומע אנשים סביבי שרוצים להתנדב, לעזור, להועיל ולעשות טוב לעולם. בדרך כלל זה נגמר ברצון פשוט כי כולם עסוקים בחיים, אבל לפעמים יש יחידי סגולה שממש מצליחים לעשות את זה.

לפני זמן קצר גיליתי שהבית שמחכה לכל ההתנדבויות שחלמנו לעשות, ממש צריך אתכם ואתכן – הוא צריך אנשים טובים שיעזרו למקום לעשות דברים טובים והבונוס, הוא נמצא ממש כאן, בקדימה צורן.

הגעתי לשם בבוקר יום ראשון ואת פני קיבלו פאני אשר בלטנר, יו”ר סניף ויצו קדימה-צורן וורד שעובדת במקום. מבנה מרשים שצמוד למבנה המועצה ומטרתו כמו כל פעילות של ויצו, לתמוך בנשים, ילדים ומשפחות הנזקקות לעזרת שירותי הרווחה.

מיד עם הכניסה לסניף ראיתי קבוצה של נשים שכאן בשביל לעזור – הן מארגנות את כל שקי התרומות שמגיעות לעמדת התרומה של הסניף ומחליטות לאן ילך כל פריט. ברקע לא מעט עגלות ושקי בגדים וצעצועים שמחכים רק לנו. למתנדבים.

פאני עשתה לי סיור שהדהים אותי – המקום כולל חללים שלמים שהוקמו בדיוק בשבילנו התושבים – חנות בגדים לנשים שכמו שאתם יכולים לדמיין בישוב כמו שלנו, הוא כולל לא מעט בגדים עם הטיקט עליהם שסמלו של ASOS ומיטב המותגים ממתין רק לכם.

חנות לבגדי גברים וילדים שכוללת מגוון גדול של בגדים לכל עונה ולכל מטרה וגם הם, במצב מעולה.

חנות צעצועים שמציעה משחקים שבמרחק מאות מטרים מהמקום נמכרים בשלוש ספרות וחנות ספרים שכוללת ספרים רבים שממתינים רק לכם.

בנוסף, תמצאו בחנות גם תכשיטים, כלי בית ומצעים.

איך זה עובד? אתם עושים סדר בבית, מגיעים לבית ויצו ותורמים את המוצרים. המוצרים עוברים מיון ומוחלט מה במצב טוב ויכול לעבור הלאה ומה במצב פחות טוב. מה שבמצב פחות טוב מרוכז לשקים ועובר למדינות נזקקות מחוץ לישראל ומה שבמצב טוב, עובר למכירה במחירי “בדיחה”. ושוב … תמצאו שם בגדים עם הטיקס עליהם!

אתם כמובן מוזמנים לתרום בגדים, חפצים ומשחקים בעמדת התרומה שמחוץ לויצו (אין צורך להגיע בשעות הפעילות), אך אתם גם מוזמנים להתנדב ולראות כיצד ניתן לעזור בתהליך המיון שהוא לעולם לא מסתיים (וטוב שכך).

בנוסף לפעילות “הביגודית”, הסניף מציע גם אולם אירועים במסגרתו ניתן לחגוג ימי הולדת ואירועים במחיר שווה לכל נפש. חוגגים יום הולדת לילדים? זהו המקום! גם תקבלו את כל מה שאתם צריכים וגם תוכלו לדעת שהכסף ששילמתם הולך למטרה נכונה.

המקום תמצאו גם פעילויות דוגמת סדנאות, הרצאות וטיולים במחירים כמעט מסובסדים.

לדוגמא, ב- 9.1.19 תתחיל סדנת תכשיטים למתחילות (סדנת בוקר) וב- 15.1.19 תתחיל סדנת תכשיטים למתחילות (סדנת ערב). הסדנה תועבר ע”י טלי סהר, מעצבת תכשיטים, תושבת הישוב שגם היא תורמת את הסדנה באהבה.

המקום אפילו מציע ליווי משפטי לכל דורש במסגרתו בעלות של 50 ש”ח לייעוץ משפטי ראשוני לכל דורש.

כמו שאפשר לדמיין, ממקום כזה של אנשים טובים, יוצאים המון מעשים טובים. לדוגמא, במקום מתקיים פרויקט של סריגת כובעי צמר לחולי סרטן שמבוצע ע”י מתנדבים בסניף.

בקיצור, סניף ויצו שלנו מגיע כהגדרתם ממקום של שירות לאזרח כתפיסת עולם – קבוצה של אנשים מתנדבים שכאן בשביל לעשות את החיים שלנו טובים יותר והגיע הזמן לעזור להם, לעזור לנו …

איך עוזרים להם? כמובן שאתם מוזמנים להמשיך להעביר בגדים, חפצים ומשחקים לעמדת התרומה וכמובן שאתם מוזמנים להגיע לקנות מהחנות שמציעה אחלה דברים במחירים שלא תמצאו בשום מקום, אבל הם צריכים קצת יותר.

הסניף מחפש מתנדבים ומתנדבות שיוכלו לעזור בתהליך המיון ובחנויות. בנוסף, מחפשים מתנדבים לתחום העשרה תרבותית (ארגון הרצאות ופעילויות ותרבותיות וריכוז תחום התרבות בסניף), רכז/ת מתנדבים לגיוס מתנדבים וקיום מפגשי חברה וארגון אירועים וטיולים ואף מתנדבות לתוכנית ייחודית “שעה טובה עם ילד”.

שאלתי אם צריכים דברים נוספים לסניף ואמרו לי “ספה לסניף” – אמרתי שאני מבטיח לכתוב על זה בתקווה שנוכל למצוא גם ספה לתרומה למקום.

במהלך החודשים הקרובים, המקום צפוי לעבור שינויים בנראות ויבוצע אירוע פתיחה – אנו מבטיחים לעדכן על האירוע, אך עד אז, אתם מוזמנים לעקוב אחרי הפעילות בעמוד הפייסבוק שלהם (פרגנו בלייק!) – סניף ויצו קדימה צורן.

ומה עוד אתם שואלים? להתנדב! קדימה – בוא נעשה את החיים שלנו בישוב, טובים יותר!

מספר הטלפון של הסניף: 09-8990050 והוא נמצא ברחוב ההגנה 17 (פינת בן צבי) בקדימה.

 

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות