תושבי קדימה צורן – כבר עשיתם מעשה טוב לראש השנה?

מועדון השווים חוגג יום הולדת שנה ואתם יכולים להנות מיין מעולה ובזכותכם קבוצת השווים תוכל להנות ממסיבה שווה!

לפני כשנה, קצת לפני ראש השנה השקנו את אזור “תורמים בקהילה” של קדימה צורן.

לראשונה בישוב אפשר למצוא במקום אחד את כל המידע על תרומה לקהילה בקדימה צורן – פרויקטים התנדבותיים, היכן ניתן לתרום בישוב בגדים, ריהוט וכו’, לוח מודעות של תרומות ואף רשימה של המלאכים של הישוב שנותנים מעצמם לקהילה.

 

על מועדון “השווים” של קדימה צורן סיפרנו לכם כבר מספר פעמים בשנה האחרונה.

מועדון השווים הוא מועדון חברתי של קדימה צורן של אנשים מעל גיל 21 עם צרכים מיוחדים אשר הוקם ע”י תושבי הישוב שלומי אבוטובול ויעקב כהן סקאלי הנפלאים.

במועדון חברים אנשים עם צרכים מיוחדים מכל הסוגים ושלל הלקויות הקיימות: ניוון שרירים, לקויות ראיה, לקויות שמיעה, עיוורים, חברים על הרצף האוטיסטי, תשושי נפש, שיתוק מוחין ועוד, כאשר הקבוצה כבר מונה כיום מעל 50 חברים.

המועדון מתכנס פעם בשבוע למפגש בן שעתיים במסגרתם החברים נהנים ממוזיקה, פעילויות העשרה ככגון דמיון מודרך, סדנאות אפיה, סדנאות ליצור שוקולד, יציאה משותפת לבתי קפה, מופעי תרבות ועוד.

המעודון מתקיים על טהרת ההתנדבות ואין תשלומי שכר למפעילים ולבעלי המקצוע השונים, הכל בהתנדבות.

 

לכבוד יומולדת שנה, הקבוצה יצאה בהפקה של יין איכותי בשיתוף יקבי תישבי – “יין שווים”.

כל ההכנסות ממכירות היין יינתנו כתרומה לפעילות השוטפת של המועדון.

בימים האחרונים לא מעט תושבים יקרים מהישוב כבר רכשו יין ותרמו – אלזה דריי שמחי וד”ר עדי בן דוד שנמצאת בכל צומת של עשייה לקהילה, עדי ברין, רועי בר, גבי יפת ועוד.

עכשיו התור שלכם לקנות בקבוק יין איכותי – “יין שווים” של יקב תשבי במחיר של 100 ש”ח לבקבוק וכך תזכו לפתוח יין טוב בארוחת החג תוך ידיעה שאתם תורמים לקהילה של קדימה צורן – מה צריך יותר מזה?

אתם מוזמנים לבצע הזמנות של יין בעזרת: שלומי אבוטבול בטלפון: 053-2250866 ובעזרת: יעקב סקאלי כהן 054-4561040 או לרכוש ישירות באמצעות אתר המתנ”ס – לחצו לרכישה.

 

מאחל לנו שתמשיך להיות לנו קהילה נפלאה כל כך בקדימה צורן ו… כמעט חג שמח!

 

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות