שביט מס פורש מהמועצה

הבוקר (יום שני) הפתיע ראש המועצה הקודם שביט מס את תושבי הישוב כאשר הודיע על פרישה מהמועצה כמו מה שמסתמן כפרישה מהחיים הפוליטים.

שביט מספר כי החל בתפקידו במועצה לפני כעשר וחצי שנים מתוכם 5 שנים כראש המועצה.

שביט מספר שלאחר בחירתה של קרן גרין לתפקיד ראש המועצה ולמרות ההסכם הקואליציוני בו הוגדר כסגן ראש מועצה בשכר, הוא ביקש לא לקבל שכר בעבור תפקידו.

הוא מספר כי בתקופה האחרונה קיבל החלטה לסיים את כהונתו כחבר מועצה במטרה להקדיש את זמנו למשפחה ולעסקים חדשים וישנים ולאפשר לחברים נוספים בסיעת “כולנו אופק” לקחת חלק כחברי מועצה.

במקומו יכנס למועצה אביעד חסון ושביט מספר שביקש ממנו להתפטר לאחר כשנתיים וחצי ולאפשר למספר 4 ברשימה, אלה קאופמן להיכנס במקומו.

עוד כתב שביט “אני מותיר מורשת עשירה של עשיה למען הציבור בקדימה-צורן, ומועצה מקומית שנמצאת על המסלול הנכון להצלחה. אין לי ספק שעובדי המועצה, המתנ”ס, עובדי ההוראה, וחברי מליאת המועצה ימשיכו לעשות ככל יכולתם למענינו, תושבי קדימה-צורן.

אבקש להודות למשפחתי ולכם על ההזדמנות שניתנה לי לשרת אתכם בנאמנות וללמוד רבות מהעיסוק הציבורי.

אמשיך לפעול למען הציבור בהתנדבות לצד עבודתי כמגשר, כדירקטור, כיועץ לעסקים ולרשויות מקומיות”.

בנימה אישית, אשתף כי כשנה לאחר שנבחר, בעקבות עימות בנושא הגנים, עבדכם הנאמן גם כן לקח חלק במסע השמצה נגד שביט. לקראת הבחירות בפגישה שערכנו, יישרנו את ההדורים וגיליתי בנאדם חיובי שרוצה לטובת הישוב.

לאורך כל הדרך היה לי ברור שמדובר באיש ישר שהשחיתות שלצערי הפכה להיות כמעט נורמה בפוליטיקה הישראלית, רחוקה משביט שנות אור ושאין סיכוי שבימיו נשמע על מעטפות ואי סדרים כפי שקורה במועצות רבות.

גיליתי במקביל כי מרבית כהונתו היתה בלתי אפשרית לניהול מכיוון שמסביבו מרבית חברי המועצה “עבדו” בלהפריע לו לעבוד.

יום לאחר שהפסיד בבחירות, שלחתי לו הודעה ובירכתי אותו על המתנה שקיבל (שקט) ושאני מאחל לו הרבה שקט, כי מגיע לו.

בשם הפורטל אני מאחל לשביט הצלחה ושקט ומבקש להודות לו על מעל עשור בו הקדיש חלק משמעותי מחייו לטובתנו התושבים.

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות