קיבלתם דוח חניה ממועצת לב השרון? תושב אחד לא ויתר וניצח

מאות תושבים קיבלו דוח חניה ממועצת לב השרון, תושב אחד החליט לא לוותר וניצח.

יום אחד לפני כשלוש שנים קיבלנו דוח על חנייה ממועצת לב השרון.

אני הייתי בנסיעת עבודה בחו”ל בימים האלו ואשתי לא זכרה שהיא ביקרה ב”לב השרון”. אחרי לא מעט חיפושים, הבנו שמדובר בדוח שהתקבל בשטח כורכר באזור התעשייה של תנובות שחנינו בו עשרות פעמים במהלך השנים. גילינו שיום אחד לפני מספר שנים, הבינה המועצה כי המסעדה המאד מצליחה באזור, היא אוצר של כסף פוטנציאלי מדוחות חנייה.

ביום אחד הופתעו מבקרים רבים במסעדה כי שטח הכורכר שהחנייה בו לא הפריעה לאיש, הפך להיות אזור שאסור להחנות בו. במשך שבועות, מבקרים שלא ידעו זאת, זכו לדוחות חנייה. אני מתאר לעצמי שעד שמבקרים במסעדה ובאזור בכלל, גילו את הנושא, ההכנסות בחשבון הבנק של מועצת לב השרון הלכו וגדלו.

 

אנחנו מכירים את הנושא הזה טוב מאד מקבוצות הפייסבוק שלנו בקדימה צורן – מריבות, תלונות, מחמאות ועוד דברים רבים על כל נושא בעולם, אך כנראה שאחד הדברים שתמיד מכעיסים את מרבית התושבים, זה הקנסות שתושבים רבים “זכו” לקבל ממועצת לב השרון כאשר המיקום המפורסם ביותר הוא אזור התעשייה המשותף שלנו בקדימה צורן עם מועצת לב השרון.

אזור התעשייה הזו כולל מציאות הזויה שבה אם תחנו במקום מסוים זה יחשב לחנייה באזור קדימה צורן ואם תחנו מטר משם, זו כבר תהיה חניה של לב השרון. לא אתם, לא מי שתשאלו ולא פנגו יצליחו לעזור לכם במדע הבדיוני הזה שיצרו שם.

 

חזרה לקנסות של לב השרון באזור התעשייה של תנובות – תושב בת חפר “זכה” לדוח על חנייה באזור הכורכר והחליט שהוא לא מתכוון לוותר ופנה באמצעות עורך דין אלעד בוסקילה לבית משפט בבקשה לבטל את הדוח לאחר שגילה כשלים בפרוטוקול ההחלטה של הועדה שאסרה את החנייה באזור.

מועצת לב השרון התקפלה וביטלה את הדוח וביקשה מבית המשפט למחוק את העתירה. בית המשפט אישר זאת לא לפני שחייב אותה בהוצאות משפט בגובה 8,000 ש”ח.

במקביל, התקבלה החלטה מהירה במועצה אשר מאשרת מחדש את איסור החנייה במקום.

 

הסאגה לא הסתיימה. כעת דורש עורך דין בוסקילה מהמועצה להשיב לכל מקבלי הדוחות את כספם. הם מצידם טוענים כי מקבלי הדוחות יכלו לנקוט בהליכים, אך מכיוון שלא עשו זאת, הם הודו בעבירות.

נמשיך לעדכן.

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות