פורטל קדימה צורן חוגג חודש – מה אתם מחפשים? מה אתם מפספסים?

לאחר עבודה של כ- 7 חודשים, פורטל קדימה צורן הושק לפני חודש בתאריך 23.5.18.

השקת הפורטל לוותה בקמפיין What’s App גדול שהועבר בישוב באמצעות הקבוצות השונות ובאותו ערב הגיעו למעל 1,000 תושבים לפורטל!

בחודש האחרון המשכנו להציג את הפורטל במדיות השונות לתושבי הישוב ורבים מכם בחרו להיכנס לפורטל וחלק אף הורידו את האפליקציה של הפורטל (שזמינה להורדה ממכשירי אנדרואיד ואייפון).

בחודש הזה קרוב ל- 6,000 תושבי הישוב נכנסו לפורטל וצפו בממוצע ב- 3.37 עמודים ובילו בו 02:26 דקות בממוצע.

מרביתכם הגיעו לפורטל באמצעות המכשיר הסלולרי (82%), 17% הגיעו ממחשב ואחוז אחד הגיע מטאבלט.

57% מכם הגיעו בצורה ישירה לפורטל ככל הנראה באמצעות הודעות שנשלחו בישוב אודות הפורטל.

27% הגיעו אלינו מפייסבוק

11% הגיעו כשחיפשו בגוגל משהו מסויים (פורטל קדימה צורן, מעדני ניסים קדימה, מכבי קדימה, מחסן עצים קדימה, טד גז, סופר מרקדו קדימה ועוד אין ספור חיפושים) והגיעו לפורטל.

5% הגיעו ממודעות באתרים שונים שאנו משלבים וממקורות נוספים.

כפי שציינתי, אנחנו ממשיכים לחשוף את הפורטל לתושבים שעדין לא גילו אותו ומזמינים אתכם לשתף את החברים בישוב.

במהלך החודש העמודים הפופלארים ביותר (בנוסף לעמוד הבית) היו החדשות עם סקר הבחירות הגדול, כתבת המשפיעים עם ריקי לוי ועדיאל אלקלעי, מנהלי קבוצת “קדימה צורן הבית שלי”, הראיון עם מעין סבר והכתבה אודות מסיבת הבריכה של העמותה לקידום קדימה צורן.

כמו כן, אתם מתעניינים בבעלי המקצוע, מסעדות וחנויות בנוסף לנדל”ן בישוב, לוח האירועים וחלק ההורים והילדים.

שמחנו לראות כי מאות מכם כבר הקליקו על טלפונים ובחרו ליצור קשר עם העסקים באמצעות הפורטל ומאות נוספות הגיעו לבית העסק באמצעות לחצן Waze שיש לכל עסק פיסי בפורטל.

בחלק של המסעדות, הכי הרבה כניסות נרשמו לעמודים הבאים: אוכל ביתי, בתי קפה, בשרים, אוכל סיני, סושי, המבורגר, פיצה ועוד.

בחלק של החנויות, הכי הרבה כניסות נרשמו ל: בתי מרקחת, בגדי נשים, אטליז, מאפייה, כלים חד פעמיים, אופניים, משתלה ועוד.

בחלק של בעלי מקצוע חיפשתם כמות גדולה מאד של בעלי מקצוע ונרשמו כניסות רבות לעמודים דוגמת: צהרונים, קסומטיקאית, תפורת, אחשמלאי, עורך דין מקרקעין, רישוי לרכב, עיסויים, דיאטנית, הדברה, סנדלר ועוד.

במקביל קיבלנו מאות (!) פניות של בעלי עסקים שונים מהישוב לצירופם לפורטל ולאט לאט אנו מצליחים לענות לכולם.

אנו ממשיכים לעדכן את הפורטל ברמה יומית ולהוסיף בעלי מקצוע מומלצים בישוב ובתקופה הקרובה, אנו צפויים להגדיל את הקטגוריות בהתאם לבקשות השונות שלכם ולהוסיף קטגוריות דוגמת: ביליארד, רשתות תקשורת, אודיו / וידאו, קריוקי ועוד.

יותר ויותר מתווכים ומוכרי דירות מעלים נכסים לעמוד נדל”ן ובתקופה הקרובה נדאג שכלל הנכסים העומדים למכירה / השכרה בישוב, יופיעו בפורטל.

במסגרת הפידבקים מכם, אנו מבינים כי אחד הדברים החשובים הוא הנושא של שעות הפעילות ואנו עובדים על פיתוח שיאפשר לכם לראות איזה עסקים פתוחים עכשיו ואיזה סגורים ובכך להקל עליכם בחיפוש אחר עסקים.

אנו גם ניתן במה רצינית יותר לחלק מהעסקים המקומיים שיוכלו לספר לנו איך התחילו ודברים מעניינים על העסק.

פעילות נוספת שאנו בוחנים היא פעילות של קופונים במסגרתה אנו נאפשר לכם להציג קופון של פורטל קדימה צורן לבעלי עסקים מקומיים ולקבל הטבה בתמורה.

כמו כן, אנו עובדים על זירה שתרכז את כל פעילות הבחירות והצגה של המועמדים השונים ועל הפתעה נוספת שקשורה לפעילות הקהילתית בישוב.

אז מה אתם מפספסים? דבר ראשון את האפליקציה – האפליקציה תאפשר לכם למצוא את מה שאתם מחפשים ולהתקשר / לנווט בלחיצת כפתור במהירות. אתם מוזמנים להוריד את האפליקציה לאנדרואיד ואת האפליקציה לאייפון.

מעבר לכך, נראה שמרבית המשתמשים עדין לא גילו שכמעט כל מה שהם מחפשים בישוב מחכה להם בפורטל – מועדי פינוי זבל, גני משחקים בישוב, אירועים, כל בעלי המקצוע, מסעדות, חנויות, לוחות רלוונטים (דרושים ולוח מודעות) וכמובן … מי עושה לק ג’ל!

חשוב לנו לשמוע מה אנחנו מפספסים ולקבל מכם פידבקים נוספים ואנו מזמינים אתכם לשלוח לנו כל רעיון, הערה והארה באמצעות טופס “צור קשר“.

חודש אחד של שמחה, התרגשות, סיפוק והמון המון תודה! לכל המשתמשים, המפרגנים, התושבים ולכם. תודה!

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות