נשות הישוב נותנות ומקבלות באהבה באמא לאמא בצורן קדימה

בדיוק בשביל הדברים האלו, בחרנו לחיות בקדימה צורן.

קבוצת “אמא לאמא בצורן קדימה” שמנוהלת ע”י יעל דימנשטיין ושלומית ברזילי קדם וכוללת מעל 2,000 אמהות מהישוב, תמיד עושה כאן שמח ואחראית ללא מעט פעילויות שהפכו למסורת בישוב דוגמת המשחק “גמד ענק”.

לקראת ראש השנה, פיתחו בקבוצה מסורת במסגרתה בנות הקבוצה מוזמנות לכתוב מה בא להן להעניק (לדוגמא: טיפול, סדנה, מפגש אוזן קשבת, שיר פרח וכו’) ובמקביל לכתוב בקשות של דברים שהן היו רוצות לקבל.

לדברי יעל דימנשטיין, הפוסט שמכריז על פתיחת המסורת בכל ראש השנה, הוא תמיד הפוסט הכי פעיל בקבוצה וכולל שלל תגובות של נשות הישוב.

לפוסט שהועלה בקבוצה ביום שישי האחרון, כבר יש מעל 1,000 תגובות שונות של נשים אשר מציעות את מרכולתן. בין ההצעות: ארוחת ערב עם משלוח עד הבית, פדיקור ומניקור, רפלקסולוגיה, שיחת ייעוץ, עוגת שוקולד, פגישת ייעוץ לעיצוב הבית, לק ג’ל, זוג כרטיסים לסרט ואפילו בייביסיטר!

בצד השני, יש דרישה לטיפולי פנים, עיסוי, עיצוב פנים, טיפולים אנרגטים, עוגות ועוד.

בין המגיבות ניתן לראות נשים מכל אזורי הישוב ובטווח גילאים רחב.

דווקא בערב הבחירות שמביאות כל כך הרבה רוע למדינה שלנו, כיף לראות את הקהילה שלנו מתנהלת בדיוק כמו שהיינו רוצים שהיא תתנהל עם המון אהבה, נתינה ואכפתיות.

גם אנחנו בסיטי פורטל קדימה צורן החלטנו לקחת צעד קדימה את הקהילה הנפלאה שלנו בישוב ובתקופה הקרובה, נשיק עולם חדש בפורטל שנקרא “תורמים בקהילה” ויאפשר לנו לראות בלחיצת כפתור פרויקטים התנדבותיים בישוב, רשימה מסודרת של המקומות שבהם ניתן לתרום בישוב (החל ממוצרים ועד זמן איכות), לוח מודעות של תרונות ורשימה של המלאכים של הישוב שעוסקים בתרומה. במילים אחרות, תכינו את טוב הלב שלכם!

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות