נציגי הישוב בכנסת ישראל

יומיים לפני סגירת רשימות המפלגות לכנסת, מתחיל להפתר הפאזל של המועמדים השונים.

הישוב שלנו צפוי לשלוח לכנסת שני מועמדים – אחד מקדימה ואחד מצורן.

המועמד שהוכרז אתמול ברשימת יש עתיד (יאיר לפיד) לכנסת ישראל הוא יואב סגלוביץ והערב הוכרז יזהר שי ברשימתו חוסן לישראל (בני גנץ).

יואב סגלוביץ ימוקם במקום ה- 12 ברשימת יש עתיד בבחירות שיערכו בעוד פחות מחודשיים בתאריך 9.4.19.

יואב בן 60 תושב צורן, נשוי לדורית ואב לשלושה ילדים, הקים את יחידת להב 433 וכיהן בתפקידים בכירים במשטרת ישראל. הוא ידוע כאיש ישר אשר הוביל חקירות משמעותיות דוגמת פרשת הולילנד, חקירת אוהד אולמרט, הרב הראשי יונה מצגר ועוד.

במנסגרת פעילותו הוא קיבל בנובמבר, 2013 את אות אביר איכות השלטון בקטגוריית צבא וביטחון.

בעבר מספר אנשים רצו לבחון אפשרות שהוא ירוץ לראשות המועצה אך הוא החליט לפנות לפוליטיקה הארצית והצטרף לפני כשנתיים וחצי למפלגת יש עתיד.

על פי הסקרים נראה כי קיימים סיכויים רבים שיואב יכנס לכנסת ובמידה ווחלט על חבירה בין יאיר לפיד לבני גנץ, סיכוי הכניסה ירדו.

יזהר שי ימוקם במקום ה- 12 ברשימת חוסן לישראל כפי שהוכרז הערב.

יזהר בן 56 תושב קדימה, נשוי ואב לארבעה ילדים, הקים בעבר שתי חברות סטארט אפ שנמכרו. לאחר מכירת החברות, החל לנהל את קרן ההון Canaan Partners בישראל כשותף ובמסגרת זו ביצע השקעות בחברות רבות דוגמת Prime Sense שנמכרה לאפל ו- N-Trig שנמכרה למיקרוסופט.

יזהר ידוע כאחד המשקיעים הפעילים ביותר בסצנה ההיי טק הישראלית והוא לוקח חלק בעשייה דוגמת “אצטדיון הסטארט-אפ”, “הייטר בפקקים” ומגוון כנסים.

במקביל לפעילותו העסקית, יזהר הוא ממובילי פרויקט “צהלה – למען הנוער בישראל” והוא כתב מספר ספרים.

על פי הסקרים נראה כי קיימים סיכויים רבים שיזהר יכנס לכנסת ובמידה ווחלט על חבירה בין יאיר לפיד לבני גנץ, סביר להניח כי עדין יכנס.

בהצלחה גדולה לשניים מהטובים שיש בישוב שיוכלו לעזור להפוך את המדינה שלנו למקום טוב יותר ממקום העבודה החדש שלהם בעוד כחודשיים!

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות