המספרים מלמדים שאנחנו הולכים לקרב הכי צמוד שיש בבחירות בקדימה צורן

אני כל כך עסוק במערכת הבחירות שאני מלווה בעיר אחרת וכל כניסה שלי לפורומים המקומיים בפייסבוק גורמת לי לרצות לצאת. הייתי אומר שאני מגזים, אבל אני לא בטוח.

אם מחפשים משהו בטוח זה שמערכת הבחירות של 2013 שטענו שהיתה מלוכלכת נראית היום כמו מופע חינוכי לילדים בגיל גן לעומת מה שקורה כאן. שברנו שיא. שלילי. יש לי דעה כל כך נחרצת על למה ואיך ואני שומר אותה לעצמי. עדיף.

לאחר שהשבוע הראשון הוקדש לקצת אוויר שאחרי הסיבוב הראשון ומשא ומתן קואליציוני, המפה חולקה.

גולברי צירף את תומר יעקב ואת ש”ס.

קרן צירפה אליה את שביט מס.

שני אירועים עיקריים ליוו את השבוע האחרון – הראשון הוא ההצטרפות של ש”ס לגולברי. מהניתוח המאד לא מקצועי שלי לתוצאות הסיבוב הראשון למועצה ולתפקיד ראש המועצה, אני חושב ש- 80% ממצביעי ש”ס הצביעו לגולברי ו- 20% מהם לתומר יעקב. כל הקולות של ש”ס יגיעו עכשיו לגולברי.

ש”ס עברה מספר תהליכים בהחלטה במי לתמוך בבחירות, אך הודעה טקסט שקיבלתי השבוע מדורון אריה לא השאירה מקום לספק “אל תשכח להצביע ביום שלישי גולברי יצחק”.

7 מילים שאומרות הרבה – הן אומרות שגולברי הרוויח 1,136 מצביעי ש”ס וזה גם אומר שאחרי הבחירות במידה וגולברי יזכה, נדע למה ש”ס בחרו בו.

האירוע השני והכי נפיץ בישוב, הוא הווטרגייט המקומי שלנו – לאחר שתומכי גולברי אמרו שגולברי לא הציע כלום לשביט במסגרת משא ומתן בינהם ואף טענו ששביט ביקש תפקיד, אתמול (יום ראשון) בערב שוחררה פצצה ע”י שביט מס. הקלטה מפגישתם שנערכה בטרם הוכרע הסיבוב הראשון, בהם גולברי אומר לשביט “אני מציע משרה מלאה. תקשיב טוב. סגנות, משרה מלאה, שותפות מלאה. לך אני מציע. לי יהיה יותר קל לעבוד. לך אני מציע סגנות מלאה. גם ממלא מקום”. – לשמיעת ההקלטה

האם אירועים אלו ישפיעו על הבחירות? אני חושב שאנשים כבר כל כך עייפים מהבחירות, אז זה מקסימום ישפיע על כך שאנשים לא יצאו להצביע… אז כן … הם ישפיעו על הבחירות.

 

אז בטח אתם רוצים לדעת מי ינצח בבחירות? שאלה טובה!

גולברי קיבל למועצה 3,009 קולות ולראשות 3,937 קולות – הפער מגיע ממצביעי ש”ס שכ- 80% ככל הנראה הצביעו בעדו לבחירות.

אם נרכז את הקולות של גולברי, ש”ס ותומר יעקב למועצה נגיע ל- 5,024 קולות.

בצד של קרן יש את הקולות שהיא קיבלה בקלפי (מספר דומה מאד בין המועצה לראשות המועצה) – 3,488 קולות ונוסיף את הקולות של שביט למועצה 1,508 (מספר גם מאד דומה למה שקיבל בראשות) נגיע ל- 4,996 קולות.

28 קולות מבדילים בין מחנה אחד לשני!

נשארנו עם מפלגה אחת – אמת של אושרי קולני שקיבלה 435 קולות ואני מעריך שהקולות בה יתחלקו בצורה שווה.

כמובן שיש מצביעים שהצביעו בסיבוב הראשון לשביט ועכשיו יבחרו בגולברי (הפתעת סתיו אדם) ובכיוון ההפוך מצביעים של תומר מהסיבוב הראשון שיבחרו בקרן.

בהנחה ואלו המספרים שנראה מחר, אנחנו הולכים לקרב הרבה יותר צמוד מהסיבוב הראשון שנלחמים בו על דבר אחד. אחוז הצבעה – כל אחד מהמטות הולך לעבוד מאד קשה ביום הבחירות בשביל להביא מקסימום תומכים שהביאו בסיבוב הראשון. קל זה לא יהיה …

מי שיצליח להביא יותר בוחרים מהסיבוב הראשון לקלפי, ינצח את הבחירות הללו.

הקלפיות יפתחו בשעה 13:00 לעוד יום עבודה רגיל ויסגרו בשעה 22:00. למי יהיה כח להצביע אחרי העבודה בעוד יום של אמצע שבוע? מי יצליח למשוך יותר בוחרים? מי שיצליח הוא/היא יהיה ראש/צ המועצה הבא שלנו.

מחר בשעת לילה מאוחרת, פורטל קדימה צורן מבטיח לעדכן עם תוצאות האמת של הבחירות.

 

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות