מי דופק לקרן גרין על הדלת בבית ובורח ולמה זה יסתיים הלילה?

הלילה בחצות עם כניסתו של יום האישה, אל תבהלו אם תראו מאות נשים רצות ברחובות לחבק אחת את השנייה. אם תראו מחזה שכזה, יש לו הסבר.

זו השנה החמישית שנשות הישוב שלנו בטירוף ובכל שעה של היום, אפשר לראות ליד כל דלת, שקיות של מתנות, אוכל ומה לא.

אז מה הסיפור?

בהתבסס על המשחק “גמד ענק”, יצרה לפני חמש שנים יעל דימנשטיין מהישוב (מנהלת קבוצת אמא לאמא בצורן קדימה) את המשחק בדמותו היישובית “אמא לי, אמא לך”.

במסגרת המשחק נרשמות אמהות שונות בישוב למשחק כאשר כל אחת מקבלת אמא אחת שהיא צריכה להפתיע (אמא לך) עם מגוון מתנות ובמקביל היא זוכה להיות המופתעת על ידי אמא אחרת (אמא לי).

במסגרת הרישום, כל אמא דואגת למלא פרטים דוגמת שם, כתובת, טלפון, תחביבים, רגישויות, קוד לבניין, מייל, פרופיל פייסבוק וכל דבר שיכול לעזור לאמא באיסוף מידע ופינוק אמיתי.

בשנים האחרונות הצטרפה ליעל גם שלומית ברזילי קדם ויחד הם שדרגו את המשחק עד שהפך להיסטרייה ישובית.

לטענתן, מדובר בשבוע מטורף, כל המשפחה מעורבת, דופקים בדלתות ובורחים. אנשים אוהבים לתת וכשמקבלים החוויה הופכת להיות בכלל עוצמתית.

אז איך זה עובד?

לאחר הרישום, יעל ושלומית מבצעות את השיוך של כל “אמא לי” ל- “אמא לך” עם כל הפרטים על הנדרשים וכמובן דואגות להזכיר את החוקים … שיש הגבלה כספית.

בין המתנות שניתנו אחת לשנייה במהלך השבוע האחרון: עוגות ולחמים שנשים אופות, פיצה לארוחת ערב, מסאזים, סלסלאות מפנקות, סיר עם מרק, נעלי בית.

ביקור בקבוצת הנשים של פייסבוק של אמא לאמא בצורן קדימה מגלה כמות עצומה של פוסטים עם תמונות של פינוקים שעולים בכל שעה כולל תמונות של שליחים מחופשים כך שאמא לי לא תגלה את אמא לך לפני הזמן.

וכן! גם קרן גרין ראש המועצה משתתפת במשחק!

כאמור הלילה יתחילו לגלות האמהות השונות את האמהות המפתיעות, והישוב שלנו יהפוך להיות יותר קהילתי ממה שהיה עד היום.

יום האישה שמח!

אמא לי אמא לך

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות