מדינה שלמה בכתה על מיכל ועכשיו נוכל לחייך ערב שלם בזכותה

יש רגעים בחיים שלא נשכח. גם הרגע הזה ברשימה.

השעה שבע וחצי בערב ואני בשדה תעופה מחכה לטיסה לארץ אחרי יום ארוך של עבודה בזמן שנכנסת הודעה מחברה טובה עם הטקסט “מיכל אהרונוף נפטרה”. ההיגיון לא מקבל ואני שולח הודעה לחברה משותפת עם הטקסט “היי”. מיד קיבלתי הודעה חזרה עם הטקסט “נשבר לי הלב עידן”. זהו. זה רישמי.

איבדתי בחיים לא מעט אנשים קרובים ועדין, מיכל! מיכל זו התמונה שאמורה להתנוסס במילון מעל המילה “חיים”.

מיכל היתה ילדה חכמה ויפה שגדלה ברעננה כאשר תמיד סביבה רעש ובלגן. חלק היא עשתה וחלק עשו כל מי שמסביב. הגורל שם אותנו באותה כיתה בתיכון – זה לקח דקה להבין שרעש ועוד רעש שווה מלא רעש.

לרבים מילדי השכבה שלנו, יש את סיפורי ה- “מיכל” שלו – שלי מלאים ברגעים מצחיקים עם המורים, בהפסקות עישון, הברזות מבית ספר בשביל לעשות חיים, אחר הצהריים אצלה בבית שכולי מים אחרי שהיא נעלה אותי מחוץ לבית שלה בשביל לזרוק עלי מלא שקיות מים ובין כל הצחוקים הנצחיים, גם מלא שיחות נפש של מתבגרים.

הזכרונות נמשכים לתקופה של הצבא ואחרי, אי שם בבית הקפה “צבעים בקפה” כשהיא צמודה להילה בכר. אותה חברת נפש שהיא פגשה בצבא ומספר שנים אחרי בעלה רצח אותה ואת שני ילדיהם, יובל בן השלוש וירדן בת החודש וחצי באירוע שזעזע את המדינה.

הרצח של הילה, שינה את מיכל ויותר מהכל הפך אותה “למפעל הנצחה” למען הילה. לאחר הרצח היא הקימה את מעגל נשים נתניה ובמסגרת זו ובמסגרות נוספות מקיימת שלל אירועי תרומות ועושה את העולם טוב יותר – חדרי יום הולדת, שיפוץ בתים ופנימיות לילדים בסיכון, מאבקים לטובת ילדי הגנים ומה לא.

באופן אישי, לא עברו המון חודשים בלי שהטלפון ציפצף עם הודעה על פעילות חדשה שמיכל מארגנת בדרכה לעשות את העולם טוב יותר. היא לא עצרה.

מיכל התחתנה עם יוני ונולדו להם שני ילדים מקסימים – מאיה ועומרי. במקביל היא עבדה כפסיכולגית חינוכית בשירות הפסיכלוגי של עיריית רעננה.

בסוף שנת 2016 מיכל נכנסה להריון ובמשך ההריון הרגישה לא טוב. לקראת סוף ההריון היא הגיעה לבית חולים עם קשיי נשימה ושגם גילו שהיא חולה בסרטן ריאות קשה. בבית החולים החליטו לילד את מיכל בניתוח קיסרי ומיד להתחיל בטיפולים. יומיים לאחר תחילת הטיפולים, גופה של מיכל קרס והיא נפטרה. את רומי בתה, היא ראתה בתמונות שצילמו עבורה.

באופן טבעי, סיפור שכזה, נגע בכל המדינה והחיוך שלה התפרס על כל עיתון ומסך.

עוד מעט שנתיים מאז שמיכל נפטרה והדרך שלה, ממשיכה בכל הכוח. במקביל לפעילות מעגל נשים אשר ממשיכה לצמוח ולהתקיים, בימים אלה עסוקים אנשים טובים בהובלת ורד, אחות של מיכל בהקמת מרכז רגשי לגיל הרך על שם מיכל בבית איזי שפירא.

במרכז יטפלו באמצעות מודל חדש בפעוטות וילדים בסיכון גבוה עם אתגרים התפתחותיים ונכויות ובבני משפחותיהם.

עבור הקמת המרכז ותפעולו, מגייסת ורד, הצוות שמסביבה ובית איזי שפירא כספים עבור הקמתו.

במסגרת זו יתקיים במהלך אפשריל ערב התרמה שכל הכנסותיו הם למען הקמת המרכז.

הערב יתקיים ביום ראשון, 14.4 בשעה 20:30 במרכז הבמה, גני תקווה ובמסגרתו יופיעו הסטדנאפיסטים קובי מימון וניקי גולדשטיין בהנחייתה של שרון איילון.

זו הזדמנות מעולה להנות מערב מצחיק “ועל הדרך” לעזור למורשת של מיכל.

לחצו לרכישת כרטיסים

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות