ליגת “בנות נחמה” יוצאת לדרך! מוכנים?

"אחרי החגים" הגיע ועוד רגע שוב לא ניתן יהיה למצוא נשים בישוב בבתים בשעות הערב!

בלי שום הכנה מראש, לפני מספר שנים, בחלק גדול מערבי השבוע (באזור השעה 20:00 – 21:00) “נעלמו” חלק גדול מנשות הישוב מהבית. התעלומה נפתרה לאחר שגילו שהנשים מגיעות למגרשים השונים באזור לאימון ומשחקי כדורשת.

“התופעה” סחפה חלקים גדולים מהמדינה והגיעה לשיא אי שם באפריל 2018 בפרק של צומת מילר בו אדיר מילר מתבשר שהחיים שלו ישתנו מעכשיו לאחר שאישתו בסדרה הצטרפה לקבוצה.

זכיתי לראות די מקרוב את הדבר הזה מתעצם בישוב כאשר יותר ויותר נשים בסביבתנו התמכרו והצטרפו לקבוצות השונות.

אפילו מצאתי את עצמי לפני שנה וחצי בסוף שבוע במלון באילת שהתקיימו בו טורנירים לאורך כל סוף השבוע.

 

לקדימה צורן ליגת הכדורשת הגיעה לפני כ- 4 שנים והתנהלתה תחת המסגרת של ” מאמאנט”.

במסגרת זו בבתי ספר רבים בישוב הוקמו קבוצות שיצגו את הבית ספר ושיחקו בהן אימהות לילדים מבתי הספר.

 

בסוף שנה שעברה, אחרי התלבטויות רבות, החליטו נשות הישוב להיפרד ממסגרת מאמאנט ולהמשיך כליגה עצמאית אשר תנוהל מקצועית ע”י איגוד הכדורשת, כאשר שאר עניינה שחשובים לא פחות דוגמת קהילה, אירועים וטורנירים, ינוהלו באופן עצמאי ע”י נשות הישוב.

במסגרת החדשה, הניהול יעשה ע”י המנהלת שהוקמה שחברות בה נציגות כל הקבוצות וחיה טופף קדושים ואריאלה רצון שמשמשות כיו”ר מנהלת.

במסגרת ההחלטה החדשה, היה צורך לקבל החלטות רבות ולפני הכל, היה צריך להחליט על שם לליגה. המנהלת פתחה את הנושא להצבעה של כל השחקניות והועלו הצעות רבות וברוב קולות נבחר השם “ליגת בנות נחמה” על שמה של גברת נחמה ריבלין ז”ל, אשתו של נשיא המדינה שנפטרה ביוני השנה.

 

אירוע פתיחת הליגה יתקיים ביום שבת, 2.11 בשעה 19:00 באולם ביה”ס הרצוג בקדימה בהשתתפות בני משפחתה של נחמה ריבלין ז”ל, ראש המועצה קרן גרין ומשתתפים נוספים.

לאחר דברי הפתיחה במסגרת האירוע וחלוקת החולצות, יתקיים משחק ראווה וטורניר בהשתתפות כל הקבוצות.

 

בליגת “בנות נחמה” ישחקו סך הכל 9 קבוצות – 6 קבוצות המייצגות את בתי הספר והגנים השונים של קדימה צורן (קבוצת גנים, גוונים, יגאל אלון, ניצני השרון, לב-רן והרצוג) ו- 3 קבוצות נוספות מישובים סמוכים: ינוב, יעבץ ופרדסיה.

האימונים יתקיימו פעם או פעמיים בשבוע כאשר משחקי הליגה יתקיימו במוצאי שבת ויפעלו במתנ”ס קדימה צורן.

בשלב השני של הליגה צפוייה חבירה עם רעננט, ליגה עצמאית מרעננה והם צפויים לערוך משחקים משותפים.

 

ללא ספק במהירות שיא, הכדורשת תפסה חלק משמעותי מחיי הקהילה בישוב ומסתמן שבשנים הקרובות נראה את “בנות נחמה” ממשיכות ליצור, ליזום ולעשות את הישוב שלנו טוב יותר בכל החזיתות.

שיהיה בהצלחה ו… נתראה באירוע הפתיחה – יום שבת, 2.11 בשעה 19:00 באולם ביה”ס הרצוג בקדימה.

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות