כמות שיא של מחפשי עבודה בקדימה צורן – בואו נעזור להם יחד

נתוני כמות מחפשי העבודה בקדימה צורן מטרידה מאד וזה הזמן לעזור להם יחד!

הבוקר (יום ראשון) פרסם אתר ynet כתבה על הקפיצה במספר המובטלים על פי נתוני ביטוח לאומי ומשרד הרווחה.

הדבר קורה כשברקע מסתיים מועד זכאותם של מעל ל- 134 אלף ישראלים שפוטרו או הוצאו לחל”ת ובעוד שלושה ימים היו אמורים להישאר ללא דמי אבטלה. אך היום הוחלט להאריך להם את דמי האבטלה עד אמצע אוגוסט.

 

הכתבה מציגה נתונים מטרידים על עלייה של בין מאות ואף אלפי אחוזים לכמות המובטלים לפני הקורונה ואחרי ברחבי הארץ.

מספר המובטלים בקדימה צורן בין יולי 2019 לסוף פברואר עמד על 212 מובטלים והחל מה- 1.3.20, הוא עלה ל- 1,359 מבוטלים (עלייה של 541%).

המשמעות היא כי מעל ל-  10% מתושבי קדימה צורן המוגדרים “בגיל עבודה” מובטלים.

 

בישובים מסביב המספרים דומים ומציגים עלייה של 586% בתל מונד (1,303 מובטלים), 629% (773 מובטלים) בפרדסיה ו- 530% (2,758 מובטלים) בכפר יונה.

 

כבר הוכחנו פעמים רבות שאין על הקהילה של קדימה צורן וזה הזמן לעזור לכל אחד ממחפשי העבודה בישוב.

8,748 תושבי קדימה צורן קראו ונעזרו בפורטל במהלך יוני – אין לי ספק כי בעזרתם ובעזרתכם נוכל לעזור לתושבים למצוא עבודה חדשה.

אנו מזמינים אתכם להעלות מודעות דרושים ללוח המודעות של סיטי פורטל ולעזור לתושבי קדימה צורן בתהליך חיפוש העבודה.

ניתן להעלות מודעת דרושים ישירות בפורטל (לחצו לרישום והעלאת מודעה) או באמצעות שליחת המודעה (תפקיד,פירוט אודות המשרה, דואר אלקטרוני ו/או טלפון ושם) לכתובת: [email protected].

 

אנו מזמינים גם את תושבי הישוב אשר מחפשים עבודה, להעלות גם כן מודעה ישירות בפורטל (לחצו לרישום והעלאת מודעה) בתחום “חיפוש עבודה” או באמצעות שליחת המודעה (תפקיד רצוי,פירוט קצר, דואר אלקטרוני ו/או טלפון ושם) לכתובת: [email protected].

 

כמו תמיד, אנו מזמינים אתכם לבחור בעסקים מקומיים – כאן בפורטל ניתן למצוא את העסקיים המקומיים שלנו המומלצים ע”י תושבי קדימה צורן (לחצו), אינדקס חנויות באזור (לחצו) ו- מסעדות מקומיות (לחצו).

תקופה לא פשוטה, אבל יחד נעזור אחד לשני לעבור אותה.

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות