כל האירועים שאסור לכם לפספס במרץ באזורנו

פברואר הקצר הסתיים ומרץ כבר כאן! להוציא 4 ימים בכל החודש (31 ימים) יש לנו אירועים בכל שאר הימים.

כמו תמיד, אנחנו מציעים אירועים במרחק של עד רבע שעה מסביבנו בישובים תל מונד, אבן יהודה, פרדסיה וכפר יונה.

מרץ מביא איתו 54 אירועים שונים!

כמו תמיד, נתחיל בילדים – מרץ מביא איתו 16 אירועים באזורנו. כמו תמיד, המון שעת סיפור והצגות נחמדות.

בקדימה תוכלו להנות מההצגה בובו ולוסינדה (יום רביעי, 13.3) ובהמשך החודש משעת סיפור: סבתא מינה מבינימינה (יום שני, 25.3).

מסביבנו יש שעת סיפור והצגות נפלאות דוגמת אילת מטילת (יום שני, 4.3 בתל מונד), מתקן החלומות (יום רביעי, 13.3 בכפר יונה), טרופותי הבן (יום ראשון, 17.3 בכפר יונה), מחסן השטוזים של דתיה (יום שלישי, 26.3 בתל מונד).

מעבר לאירועים “השגרתיים”, יתקיימו אירועים רבים סביב פורים באזור – בקדימה תערך קריאת המגילה (יום רביעי, 20.3) ובישובים הסמוכים תוכלו להנות מפורימון (אבן יהודה, יום חמישי, 21.3). קריאת מגילה, מופע קסמים והפנינג פורים (יום חמישי, 21.3 בכפר יונה) ו… עדלאידע (יום שישי, 15.3 בכפר יונה).

עוד המון אירועים לילדים מחכים לכם בלחצן “ילדים” בעמוד “לוח האירועים” למידע נוסף.

חובבי המוסיקה יוכלו לפגוש בקדימה החודש את המופע ערות (יום שלישי, 5.3) בעוד בצורן יחכה לכם אירוע יחודי של מועדון הזמר הישובי בערב שכולו בנאי (יום חמישי, 14.3). בנוסף יתקיים המופע “בצל החלום” בהיכל התרבות בקדימה (יום ראשון, 24.3).

בין המופעים המעניינים מסביבנו – Big Mammas שיערך בכפר יונה (יום רביעי, 6.3), שיר סובב עולם חגיגת זמר עברי בכפר יונה (יום חמישי, 28.3) וכולם היו בנאי שיארח את אורי בנאי בפרדסיה (יום חמישי, 28.3).

בחרו בלחצן “מוסיקה” בעמוד “לוח האירועים” למידע נוסף.

אם המוזיקה עושה לכם חשק לרקוד, אתם מוזמנים לריקודי עם שיערכו בל יום שלישי במתנ”ס צורן בשעה 20:30. שווה לשים עדין גם על הרקדה בין דורית שתערך בכפר יונה (יום שני, 18.3).

אם אתם בעניין של הופעת בידור מצחיקה, החודש מביא איתו את מיכל לויטין במופע “כוחה של אישה” שיערך בכפר יונה (יום שני, 11.3), סטנדאפ של דרור קרן בפרדסיה (יום חמישי, 14.3), רשף לוי שיתארח אצלנו בקדימה (יום שבת, 16.3) ומופע צחוק בקופינאס עם אורי ברויר (יום ראשון, 24.3).

בחרו בלחצן “בידור” בעמוד “לוח האירועים” למידע נוסף.

גם החודש כמות גדולה של הרצאות (14) בנושאים שונים יתקיימו במהלך החודש באזור:

הרצאות לדוגמא: אתגר קרת יתארח בכפר יונה (יום שני, 4.3), שי גולדן יתארח בתל מונד (יום חמישי, 28.3).

אצלנו בישוב שלל הרצאות שוות החודש דוגמת: “האינטרנט של הדברים” (יום רביעי, 6.3), הרצאה על הלהקות האנגליות (יום שבת, 9.3), יהודה משי זהב בהרצאתו “מכיכר שבת להר הרצל” (יום שלישי, 12.3), נשים ששינו את ההיסטוריה (יום רביעי, 13.3) והרצאות נפלאות נוספות.

בטוח שאין נושא שמעניין אתכם שאין עליו הרצאה כלשהי במהלך החודש – הכנסו לפורטל לראות הרצאות נוספות – בחרו בלחצן “הרצאות” בעמוד “לוח האירועים” לקבלת מידע נוסף.

אם מירוץ זה הקטע שלכם, אל תפספו את מירוץ אבן יהודה (יום שבת, 9.3) ואת שני משחקי הכדורסל של הקבוצה שלנו בני קדימה צורן (יום שלישי, 5.3 ו- יום שלישי, 19.3).

החודש מביא איתו חמש הצגות באזורנו.

בקדימה תערך ההצגה “מר גרין” ביום חמישי (28.3).

מוקדם יותר בחודש תוכלו לראות בכפר יונה את ההצגות: הערב היפה בחיי (יום שני, 4.3), עושה כרצונו (יום שבת, 23.3) ונשים מדברות נשים (יום שלישי, 26.3).

בתל מונד תוכלו לראות את ההצגה אנשים טובים (יום חמישי, 14.3 ו- יום שבת, 16.3).

אירועים נוספים שאסור לכם לפספס החודש: נשף פורים של העמותה הקהילתית של קדימה צורן יערך ביום חמישי, 21.3), במקביל תערך גם מסיבת פורים למבוגרים בכפר יונה ובאבן יהודה.

אבן יהודה תחגוג את יום האישה בינלאומי באירוע שווה (יום חמישי, 7.3) ולמי שבקטע של פוליטיקה לקראת הבחירות כדאי לבקר בשבת תרבות בכפר יונה עם אביגדור ליברמן, אמיר אוחנה וקארין אלהרר.

אנו מבטיחים להמשיך ולעדכן על אירועים נוספים ומזמינים אתכם לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של פורטל קדימה צורן בו אנו מעדכנים אודות אירועים בכל סוף שבוע. בנוסף, אנו ממליצים לכם להצטרף לקבוצת “מבלים ונהנים בקדימה צורן ואזור השרון” שהקימה אלזה דריי שמחי מהישוב והיא מספקת מידע על שפע אירועים באזור ובאזורים מרוחקים יותר שאינם מופעים בפורטל.

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות