כל האירועים שאסור לכם לפספס במאי באזורנו

בגלל אירועי יום השואה, יום הזכרון ויום העצמאות “שתפסו” את השליש הראשון של החודש, אנו מעלים באיחור קל את הכתבה החודשית על האירועים שאסור לכם לפספס החודש באזורנו.

כמו תמיד, אנחנו מציעים אירועים במרחק של עד רבע שעה מסביבנו בישובים תל מונד, אבן יהודה, פרדסיה וכפר יונה.

שני השליש הנותרים של מאי, מביא איתו 46 אירועים שונים! שיא חדש לכמות אירועים באזור!

 

כמו תמיד, נתחיל בילדים – מאי מביא איתו 18 אירועים באזורנו:

בקדימה תוכלו להנות משעת סיפור הפיל שרוצה להיות הכי ביום שני (13.5) בשעה 17:30. יום אחרי, יום שלישי (14.5) בשעה 17:30 אתם מוזמנים להצגה מושלמת במתנ”ס צורן (הכניסה חופשית). ביום רביעי (15.5) בשעה 17:30 יתקיים המחזמר ספר הג’ונגל בהיכל התרבות של קדימה.

מסביבנו כאומר יהיו עוד של פעילויות לילדים – כבר השבוע (12.5 – 18.5) תוכלו להנות משעות סיפור בכפר יונה (התרנגולים והשועל), תל מונד (מעשה בשלושה אגוזים ואבא של עמליה נוסע לאוסטרליה) ואבן יהודה (דובי פנדה לא מתעורר) ומהצגת הילדים הקסם של מוצרט (יום ראשון, 12.5) באבן יהודה.

בשבוע מאוחר יותר (19.5 – 25.5) כפר יונה מציעה לכם את שעת הסיפור חגיגה בצבעים ותירס חם, פרדסיה מציעה את יום הולדת לקוף ואבן יהודה את הצבע הכי יפה בעולם.

בשבוע האחרון של החודש (26.5 – 31.5) תוכלו להנות בכפר יונה מהשיר של לולה, באבן יהודה מהאריה מלך החיות ובפרדסיה מהמכשפה של ליאור.

שני אירועים נוספים לילדים ששוה לבחון הם אירועי ל”ג בעומר בכפר יונה (יום חמישי, 23.5) והפעילות “משחקים יחד” אבן יהודה (יום שלישי, 21.5).

כמובן שיש אירועים נוספים ואתם מוזמנים לקרוא על האירועים בלחצן “ילדים” בעמוד “לוח האירועים” למידע נוסף.

 

מכאן נמשיך לפעילות קהילתית – ביום שני (13.5) יערך מפגש רמיקוב במתנ”ס הישן בצורן. כמה ימים אחרי, יחגגו בתל מונד (יום שישי, 17.5) קבלת שבת קהילתית.

אתם מוזמנים לקרוא על כל האירועים בלחצן “קהילתי” בעמוד “לוח האירועים” למידע נוסף.

חובבי המוסיקה יוכלו להנות בקדימה ממופע עם גבי ברלין ויורם טהרלב “לא נפסיק לשיר” אשר יתקיים ביום שבת (25.5) בהיכל התרבות בקדימה. באותו ערב יארחו בטאיה את חמי רודנר להופעה.

לקראת סוף אותו שבוע, ביום חמישי (30.5) תערך הופעתה של גלית גיאת.

מסביבנו תוכלו לפגוש את יואב גינאי ביום ראשון (12.5) בפרדסיה, את יונתן רזאל (יום ראשון, 26.5) ואת ההופעה אנסבמל – אישה, נבל ועוגב שיתקיים ביום חמישי (30.5) בתל מונד.

בחרו בלחצן “מוסיקה” בעמוד “לוח האירועים” למידע נוסף.

 

אם המוזיקה עושה לכם חשק לראות ריקודים, אתם מוזמנים לשתי הופעות שיערכו באותו ערב (יום שבת, 25.5) – בתל מונד יארחו את ההופעה “תוצרת הארץ – פרימרייה להקות המחול הישראלי” בזמן שבאבן יהודה יארחו את המופע “טבלאו פלמנקו”.

 

הופעת בידור אחת בלבד תתקיים החודש באזור והיא תתקיים ביום ראשון (26.5) בקופינאס בצור משה שיארחו את עופר חזון לצחוק בצלחת.

אם אתם אוהבים סטנדאפ, מציע לכם לשריין כרטיסים להופעה של אורי חזקיה בקדימה (יום שבת, 1.6) כי הכרטיסים עוד מעט מסתיימים.

בחרו בלחצן “בידור” בעמוד “לוח האירועים” למידע נוסף.

 

בימים שנותרו החודש, יתקיימו באזור 10 הרצאות בנושאים שונים:

ביום שלישי (14.5) תתקיים ההרצאה “לגדל ילד היפר אקטיבי ולהישאר בחיים” בצורן. יומיים אחרי תתקיים ההרצאה “הצבת גבולות פיננסים לילדים” באותו מרום.

בשבוע שלאחר מכן, מתנ”ס צורן יארח ביום שני (20:30) את ההרצאה “מעידן העובדים לעידן היוצרים”  ויומיים אחרי (יום רביעי, 22.5) תתקיים בקדימה ההרצאה “קדימדע: מתכות יקרות לבריאות האדם”.

בנוסף באזור, יתקיימו הרצאות בפרדסיה: נקמת טרנר (יום רביעי, 15.5) ומסתורין של גלגל העין (יום ראשון, 19.5).

כפר יונה מזמינה אתכם לשלוש הרצאות: למצוא את ביצת הזהב שלך עם ליאור כלפון (יום חמישי, 23.5), סיפורה של היידי מוזס (יום שני, 27.5) וערב מיוחד עם שר החינוך לשעבר שי פירון בספריה לכבוד יום ירושלים וחג השבועות (יום חמישי, 30.5).

אמנם האירוע משויך לסרט, אך הוא צפוי להיות משולב עם הרצאה – הסרט “רגעים בחיי התימנים במושבה” יערך באבן יהודה ביום שני (13.5).

הרצאות מעניינות נוספות יתקיימו באזור ואתם מוזמנים לקרוא עליהם באמצעות בחירה בלחצן “הרצאות” בעמוד “לוח האירועים”.

 

נסיים עם הצגות שיש בכמות יפה בסביבתנו החודש: תל מונד תארח את ההצגה “פרפרים הם חופשיים” ביום חמישי (16.5) וביום שבת (18.5).

כפר יונה תארח את ההצגה “משרתם של שני אדונים (יום שבת, 25.5) ו”אהבה ישראלית” (יום רביעי, 29.5).

בפרדסיה יארחו את ההצגה “לא שווה סיכת ראש” (יום שני, 20.5) ובאהן יהודה את ההצכה “השקר” ביום חמישי (30.5).

תרצו לראות הצגות נוספות? אתם מוזמנים לקרוא עליהם באמצעות בחירה בלחצן “תאטרון” בעמוד “לוח האירועים”..

 

אנו מבטיחים להמשיך ולעדכן על אירועים נוספים ומזמינים אתכם לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של פורטל קדימה צורן בו אנו מעדכנים אודות אירועים בכל סוף שבוע. בנוסף, אנו ממליצים לכם להצטרף לקבוצת “מבלים ונהנים בקדימה צורן ואזור השרון” שהקימה אלזה דריי שמחי מהישוב והיא מספקת מידע על שפע אירועים באזור ובאזורים מרוחקים יותר שאינם מופעים בפורטל.

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות