כל האירועים שאסור לכם לפספס בינואר באזורנו

עד הקמת הפורטל, הייתי רואה פרסומים של אירועים באזור, אבל תמיד איכשהו אלו היו פרסומים סביב אירועי ילדים. יום אחד ראיתי פרסום של הופעה של כנסיית השכל (הלהקה האהובה עלי) שיופיעו בהיכל התרבות אצלנו בקדימה. ההתרגשות היתה גדולה ואחרי ההופעה המעולה שאלתי את עצמי מדוע אין יותר אירועים באזור.

במסגרת הקמת הפורטל, לקחתי בחשבון שאירועים ברדיוס של מעט קילומטרים אוויריים מאיתנו, יהיו רלוונטיים לכולנו – היום אני יכול להגיד לכם בצורה חד משמעותית שמסביבנו יש אין ספור אירועים שמתאימים לכל אחד מאיתנו – רק החודש, מתוך 31 ימים יש רק 4 ימים בכל החודש בהם אין אירועים.

אני שמח לפגוש עוד ועוד אנשים שמספרים לי שהפורטל הפך להיות מקום בו הם לומדים על אירועים חדשים והפורטל יחד עם קבוצת הפייסבוק הנפלאה שאלזה ומיכל מנהלות”מבלנים ונהנים בקדימה צורן ואזור השרון” מכסה את השטח ומאפשרת לתושבים לדעת מה קורה ומתי.

אז ינואר הגיע ואיתו שלל אירועים שחלקם ודאי לא תרצו לפספס – אז מה צפוי לנו החודש?

כמו תמיד, נתחיל בילדים – ינואר מביא איתו 15 אירועים באזורנו. כמו תמיד, המון שעת סיפור והצגות נחמדות.

בקדימה תוכלו לבנות ביום שני 7.1 משעת סיפור “המתנה של הצב” וב- 30.1 מההצגה “המכשפה בבית ממול”.

בצורן תוכלו להנות ב- 10.1 מההצגה “מהומה על הבמה” ב- 13.1 מההצגה “צוציקים” וב- 27.2 משעת  סיפור “מרק דלעת”.

אם תרחיקו לכיוון תל מונד תוכלו להנות כבר השבוע (7.1) מהסיפור “הארנב ממושי” ב- 14.1 משעת סיפור “העץ הנדיב” וב- 22.1 מהצגת המופת “הילד הזה הוא אני”.

אבן יהודה מציעה החודש את הצגת הילדים “משפחה שכזאת” שתערך ב- 6.1.

כפר יונה מביאה החודש (7.1) את ההצגה “אגדות מרקדות”, בהמשך החודש (16.1) את ההצגה חיפזון וזהירון ולקראת סוף החודש (23.1) היא מזמינה אתכם לפעילות ט”ו בשבט לילדים.

פרדסיה מזמינה אתכם לשעת סיפור “ג’ק ואפוני הפלא (8.1), סיפור בכושר (15.1) ו- פרח לב הזהב (20.1).

בחרו בלחצן “ילדים” בעמוד “לוח האירועים” למידע נוסף.

חובבי המוסיקה יוכלו לפגוש בצורן החודש את מועדון הזמר הישובי בערב זמר עם שירי יורם טהר לב (10.1) שיתקיים בצורן. כשבוע לאחר מכן (17.1) יופיע האגדה עוזי פוקס בערב בו ישיר משירי ג’ו קוקר. לפני כשנה הייתי בהופעה שלו והיו מההופעות המפתיעות והטובות שהייתי בהם – מעבר לפרגון לאגדה ולתושב הישוב, מבטיח שתהנו!

בהמשך החודש (20.1) תתקיים בקדימה הופעה של רמי שולר – האיש שמקיש.

עוד החודש תוכלו לראות הופעה של אהרון פררה (20.1) בפרדסיה וחגיגת זמר עברי של הלהקות הצבאיות ב- 31.1 בכפר יונה.

בחרו בלחצן “מוסיקה” בעמוד “לוח האירועים” למידע נוסף.

אם המוזיקה עושה לכם חשק לרקוד, אתם מוזמנים להכנות ממסיבת שנות ה- 60 שתערך ב- 26.1 בפרדסיה.

אם אתם בעניין של הופעת בידור מצחיקה תוכלו להנות ממופע “צעירים לנצח” שיתקיים ב- 5.1 בכפר יונה.

יום אחרי (6.1) משה פרסטר וארז קליימן יופיעו ב”קופינאס”.

בן בן ברוך יצחיק אותם ב- 12.1 בקדימה, ב- 19.1 יצחיק אתכם יוחאי ספונדר  וב- 24.1 יתקיים המופע “זקנים חסרי מנוח” בכפר יונה.

והבטחנו טיפ – שני מופעים נוספים שיערכו בתחילת פברואר (2.2) , אך אני ממליץ להיערך עם כרטיסים מראש:

חנוך דאום הגדול מגיע אלינו להופעה בהיכל התרבות בקדימה ובאותו ערב יופיעו קובי מימון בהיכל התרבות בכפר יונה.

בחרו בלחצן “בידור” בעמוד “לוח האירועים” למידע נוסף.

כמות גדולה מאד של הרצאות (19) בנושאים שונים יתקיימו במהלך החודש באזור:

הרצאות לדוגמא: הצאתו של פרופ’ ניר סוכן “סוד הקסם הנעלם” ב- 10.1 בקדימה, הרצאתו של פרופ’ עמוס רולידר בתל מונד (12.1), הרצאה של יהודה משי זהב (13.1) בפרדסיה.

ב- 14.1 תערך הרצאה מעניינת במיוחד באבן יהודה בנושא “מאחורי הקלעים של עולם הפשע בישראל” ע”י עדי מאירי.

אם תיירות זה הקטע שלכם, אתם מוזמנים להרצאה אודות “חבלי הקווקז הגבוהים והעמקים הנסתרים של גיאורגיה” (17.1 בפרדסיה) ודאי זה יעשה לכם חשק לשמוע את ההרצאה “ניו יורק, ניו יורק” שתערך ב- 18.1 בצורן.

פרופ’ דרור אבישר מגיע אלינו לקדימדע וידבר על הפחתה בתרופות, שיפור באיכות חיי המטופלים והקנאביס הרפואי בתאריך 23.1 ושלושה ימים אחרי במתנ”ס בצורן תתקיים ההרצאה “כשהאדם הלך על הירח – 1969 מניל ארמסטרונג ועד הנדריקס” (26.1, מתנ”ס, צורן).

בטוח שאין נושא שמעניין אתכם שאין עליו הרצאה כלשהי במהלך החודש – הכנסו לפורטל לראות הרצאות נוספות – בחרו בלחצן “הרצאות” בעמוד “לוח האירועים” לקבלת מידע נוסף.

אם ספורט זה הקטע שלכם, אתם מוזמנים לשני משחקי כדורסל שיערכו החודש של הקבוצה המקומית “בני קדימה צורן” שישחקו נגד מכבי רמת גן ב- 8.1 ובהמשך החודש (22.1) נגד עירוני קרית אונו.

נסיים כמו תמיד עם הצגות – החודש יש לנו שתי הצגות באזור:

תל מונד מזמינה אתכם להצגה “הסודות” של תאטרון בית ליסין (24.1 ו- 26.1) והיכל התרבות כפר יונה יארח את ההצגה “אותלו” בתאריך 26..

כבר במהלך אוקטובר יתקיימו ההצגות “קרקס של יהודים” בקדימה (11.10) ו-“היורשת” בהיכל התרבות כפר יונה (13.10)

אנו מבטיחים להמשיך ולעדכן על אירועים נוספים ומזמינים אתכם לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של פורטל קדימה צורן בו אנו מעדכנים אודות אירועים בכל סוף שבוע. בנוסף, אנו ממליצים לכם להצטרף לקבוצת “מבלים ונהנים בקדימה צורן ואזור השרון” שהקימה אלזה דריי שמחי מהישוב והיא מספקת מידע על שפע אירועים באזור ובאזורים מרוחקים יותר שאינם מופעים בפורטל.

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות