כל האירועים שאסור לכם לפספס באפריל באזורנו

הזמן רץ שנהנים ואפריל כבר כאן! ברקע כבר אפשר לשמוע “חג שמח” כשאנשים נפרדים לשלום.

באופן טבעי בגלל פסח, יש מקבץ גדול מאד של אירועים עד פסח, הפסקת פסח של כשבוע וחצי וחזרה לשגרת אירועים (כי אחרי הכל עוד מעט כבר קיץ …).

החודש מתאפיין גם במגוון גדול של אירועים קהילתיים באזורונו.

אם באזורנו עסקינן, אז כמו תמיד, אנחנו מציעים אירועים במרחק של עד רבע שעה מסביבנו בישובים תל מונד, אבן יהודה, פרדסיה וכפר יונה.

מרץ מביא איתו 45 אירועים שונים!

 

כמו תמיד, נתחיל בילדים – אפריל מביא איתו 15 אירועים באזורנו:

בקדימה תוכלו להנות מההצגה רדיסון (יום רביעי, 10.4), בעוד בצורן תוכלו להנות מההצגה מולו וצגאי (יום חמישי, 4.4) ושעת סיפור עם הספר דירה להשכיר (יום ראשון, 7.4).

מסביבנו יש אירועים נוספים מעולים דוגמת אגם הברבורים (יום שלישי, 2.4 בכפר יונה), רובין הוד (יום רביעי, 10.4 בכפר יונה), הפנינג עץ המוצצים שיערך בתל מונד (יום ראשון, 14.4), פעילות יזמות צעירה מגניבה לגמרי באבן יהודה (יום שני, 15.4) והצגה קטנטנים שרים משוררים לילדים שתערך באבן יהודה (יום שלישי, 30.4).

כמובן שיש אירועים נוספים ואתם מוזמנים לקרוא על האירועים בלחצן “ילדים” בעמוד “לוח האירועים” למידע נוסף.

מכאן נמשיך לפעילות קהילתית כי חלק מהאירועים גם מותאמים לילדים.

ראשית כל, ביום הבחירות (יום שלישי, 9.4) אתם מוזמנים להנות מהפנינג משפחות חשוב ביער קדימה במסגרתו יערך מבצע ניקיון ליער יחד עם הפעלות לילדים, הצגות ילדים והפתעות נוספות.

אתם מוזמנים לקחת את הילדים גם לליל סדר קהילתי שיערך באבן יהודה (יום שישי, 19.4).

ברקע גם פעילויות קהילתיות רבות למבוגרים – החל מיום המעשים הטובים (יום שלישי, 2.4) שיערך במתנ”ס צורן, דרך מסיבת סטיילינג לנשים בפרדסיה (יום שישי, 5.4), פרויקט “בתים פתוחים” בתל מונד (יום שישי, 5.4), שבתרבות לאוהבי הפוליטיקה רגע לפני הבחירות בכפר יונה (יום שבת, 6.4) ומימונה קהילתית באבן יהודה (יום שבת, 27.4).

אתם מוזמנים לקרוא על כל האירועים בלחצן “קהילתי” בעמוד “לוח האירועים” למידע נוסף.

חובבי המוסיקה יוכלו להנות בקדימה מקונצרט קסם מזרחי (יום ראשון, 7.4) ובצורן מערב שירה בציבור מיוחד “בוביזמר” (יום שלישי, 2.4). קורין אלאל גם תופיע במתנ”ס צורן בהמשך החודש (יום שבת, 13.4).

מסביבנו יערכו עוד אירועי מוסיקה מעניינים דוגמת מפגש חשיפה “מקורוק” עם רונית שחר (יום חמישי, 20:00), מופע של אתי אנקרי בכפר יונה (חמישי, 4.4) ומופעים נוספים.

בחרו בלחצן “מוסיקה” בעמוד “לוח האירועים” למידע נוסף.

 

אם המוזיקה עושה לכם חשק לרקוד, אתם מוזמנים לריקודי עם שיערכו בכל יום שלישי במתנ”ס צורן בשעה 20:30. בנוסף, שימו לב למופע “מסע בזמן” שיערך בכפר יונה (יום שני, 8.4).

 

אם אתם בעניין של הופעת בידור מצחיקה, אפריל מביא איתו לקדימה סדנטאפ של מני עוזרי (יום חמישי, 11.4) ובאזור תוכלו לצחוק גם מצחוק בצלחת עם מוטי אהרונוביץ בקופינאס (יום ראשון, 7.4), ומופעים נוספים בכפר יונה (שלישיית בערך ומיהו יהודי).

בחרו בלחצן “בידור” בעמוד “לוח האירועים” למידע נוסף.

 

באפריל יתקיימו באזור 11 הרצאות בנושאים שונים:

בויצו קדימה יארכו את עבדכם הנאמן להרצאה על “החיים ברשתות חברתיות” (יום רביעי, 3.4) ומעט מאוחר יותר במתנ”ס צורן תערך קדימדע על 10 החוקים של הראש הקצר (יום רביעי, 3.4).

לאוהבי המוסיקה לא כדאי לפספס את ההרצאה “1979” שתערך בצורן (יום שבת, 6.4).

קצת לפני פסח תתקיים בויצו הרצאת בוקר “שינה וחלומות” (יום שישי, 12.4) ואוכל למחשבה בטאיה, קדימה (יום ראשון, 14.4).

לאחר פסח, תתקיים בויצו ההרצאה “הפיל שלי ואני” (יום שלישי, 30.4).

הרצאות מעניינות נוספות יתקיימו באזור ואתם מוזמנים לקרוא עליהם באמצעות בחירה בלחצן “הרצאות” בעמוד “לוח האירועים”.

לאוהבי הספורט, כדאי לא לפספס את משחק הבית של קבוצת הכדורסל של בני קדימה צורן (יום שלישי, 9.4) ולאוהבי השמחט, כדאי לא לפספס את התחרות שתערך בתל מונד (יום שני, 8.4).

בגלל פסח, אין כמות גדולה של הצגות ותערוכות וכדאי לכם לא לפספס את ההצגה למבוגרים “מלך הכלסים” שתערך באבן יהודה (יום חמישי, 11.4) ואת פתיחת התערוכה בכפר יונה של הקומיקאי ליאור כלפון אשר נקראת The Black Box Gallery (יוצאת לדרך ביום רביעי, 3.4).

אנו מבטיחים להמשיך ולעדכן על אירועים נוספים ומזמינים אתכם לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של פורטל קדימה צורן בו אנו מעדכנים אודות אירועים בכל סוף שבוע. בנוסף, אנו ממליצים לכם להצטרף לקבוצת “מבלים ונהנים בקדימה צורן ואזור השרון” שהקימה אלזה דריי שמחי מהישוב והיא מספקת מידע על שפע אירועים באזור ובאזורים מרוחקים יותר שאינם מופעים בפורטל.

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות