כביש חדש באזורנו – בקרוב תגיעו לכביש 6 מהר יותר

את הפקקים במידנה כבר לא ננצח לעולם כנראה, אבל לפחות נוכל להגיע לכביש 6 מהר יותר ...

בשבוע שעבר פרסמנו ראיון חגיגי עם ראש המועצה קרן גרין לרגל ראש השנה ובמסגרתו קרן סיפרה כי היא מקווה שאחרי החגים יגיעו בשורות בנושאי תחבורה בדמות הגברת קווי התחבורה הציבורית לרכבת וגם סביב מחלף אילנות המתוכנן.

קרן סיפרה כי “נושא התחבורה זה נושא שאומרים לי לא לגעת בו, כי לא ניתן לקדם באמת. אני חייבת להודות שזה רק גורם לי יותר לרצות להתעסק בו ולהצליח”.

ראשי המועצה מסביב לקדימה צורן נמצאים בסיטואציה דומה וגם הם עושים מאמצים לפתור את הסיטואציה הכמעט בלתי אפשרית שנוצרה במדינת ישראל בגלל תכנון לקוי והעדפה של כספי המיסים של רכבים פרטים על קידום תחבורה ציבורית.

בשעות האחרונות פירסמה מועצת תל מונד השכנה הודעה על כך שהמועצה הארצית לתכנון ובניה החליטה לתכנן את כביש 553 ולהאריך אותו ממחלף דרור ועד כביש 6.

התכנון מדבר על כביש דו מסלולי ודו נתיבי אשר אמור לעבור בסמוך לישוב תל מונד ויחצה את הישוב עין ורד שבמועצה האזורית לב השרון.

שתי המועצות משתפות פעולה והקימו צוות עבודה משותף לשני הישובים כבר בשלב התכנון בשביל לוודא שתהיה פגיעה מינימלית באיכות חיי התושבים.

עמיר ריטוב ראש המועצה האזורית לב השרון : “גם אם הכביש מספק פתרונות תחבורתיים לתושבי האזור, עדיין הוא יכול להיות מפגע ומטרד ולכן יש חשיבות רבה לשיתוף הפעולה בין הרשויות ומעורבות מצידנו כבר בתחילת הליכי התכנון.”

עו”ד שמואל סיסו, ראש מועצת תל מונד: “כפי שציין ידידי עמיר ריטוב, וברוח שיתופי הפעולה הקיימים בינינו בתחומים נוספים, נדאג שכל הסלילה של כביש זה תשמור על איכות חיי התושבים מכל הבחינות – בטיחות, הרחבת הכביש ואיכות סביבה הכוללת התקנת קיר אקוסטי, מניעת עשן מפליטת כלי הרכב, מניעת רעשים ועוד. בכל שלב נשתף את התושבים ונשמע את הצרכים מהשטח עצמו”.

עדיין מוקדם לנתח את המשמעות של הכביש והשפעתו על תושבי קדימה צורן, אך מה שבטוח, הדרך לכביש 6 מהבית וחזרה אליו תהיה קצרה יותר עם פתיחת הכביש.

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות