יצחק גולברי מצטרף לקואליציה של קרן גרין!

אחרי הבחירות הארציות ובדיוק שהיה נראה שכלום כבר לא יכול להפתיע אותנו, הגיע הרגע הזה. מהיום אמרו "קרן גרין ויצחק גולברי, שותפים לדרך".

החיים מלאים בהפתעות. הפוליטיקה יותר …

מערכת הבחירות האחרונה הביאה את קרן גרין ויצחק גולברי לסיבוב השני. תוך כדי המירוץ וטרם הסיבוב הראשון, הבינו אצל גולברי כי היריבה העיקרית המסתמנת היא קרן ובהתאמה מערכת הבחירות לוותה בלא מעט רגעי יריבות מרים.

מיד עם קבלת התוצאות וההשג של קרן, היה ברור שהיא תוכל להקים קואליציה ללא גולברי ואכן כך היה.

ההתפתחויות בזירת סיעתו של שביט מס וצפריר פדלון גרמו לכך שהקואליציה שנבנתה, התפרקה לאחר מספר חודשים.

קרן שלא היתה צריכה למהר לשום מקום לאחר שהעבירה תקציב, עשתה ככל הנראה חושבים לאן לקחת מכאן את המועצה. ההתקפות חסרות התקדים שהיא “זוכה” להן ברשתות החברתיות, ודאי היוו שיקול.

היום הפתיעו השניים את הישוב כאשר הודיעו שהם חוברים וחתמו על ההסכם הקואליציוני בין סיעת עוצמה לקדימה צורן וסיעת גל. כעת 2 המפלגות הגדולות בישוב (9 מנדטים מתוך 13) יוכלו לפעול לדבריהן יחד למען היישוב ואחדות הציבור.

המפסידים העיקריים של המהלך הם אנשי האופזיציה שכעת עלולים להישאר בחוץ עד לתום הקדנציה.

נתון מעניין הוא כי בחצי שנה מאז הקמת הקואליציה, לקחו בה חלק עד היום 12 חברי מועצה (טרם הפרישה של צפריר פדלון ודורון יעקב). היחיד שלא לקח חלק עד היום בקואליציה הוא תומר יעקב.

בפוליטיקה כמו בפוליטיקה, בסופו של דבר שלום עושים עם אויבים וכך מצאו עצמם האויבים המרים של בחירות 2018, שותפים בשנת 2019.

בימים הקרובים נעדכן אודות ההסכמות השונות וחלוקת התפקידים.

בהצלחה לקרן ויצחק. בהצלחה לנו.

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות