יצאנו לדרך! יש לנו מועצה

בשבוע החולף התקיימה ישיבת המועצה הראשונה במסגרתה נפרדו מחברי המועצה היוצאים בעוד חברי המועצה הנכנסים נשבעו אמונים.

לאחר קטע מוזיקלי, קרן פתחה את ישיבת המועצה הראשונה ומיד עם פתיחת הישיבה, חברי המועצה הנכנסים נשבעו וחתמו על מסמך הצהרת האמונים.

חלק מחברי המועצה הנבחרים, נשאו דברים:

תפארת אסולין (עוצמה) דיברה על כך שהיא מתכוונת להשקיע משאבים רבים בקידום שכונת השיכונים בישוב ואת “האנשים השקופים” לדבריה. נושא נוסף שהיא תרצה לקדם את  המתנ”ס בקדימה שיוכל לספק סל תרבות ראוי לכל ילד.

 

דורון אריה (ש”ס) דיבר על כך שזו הפעם השלישית שהוא נשבע כחבר מועצה והוא הבטיח לעשות מה שניתן בשביל לדאגו לכל ילד בישוב.

 

יצחק גולברי(גל) ביקש לברך את קרן גרין ואיחל לה בהצלחה ואמר שהצלחה שלה והצלחה שלה. סיפר על ההיסטוריה שלו בישוב כיליד בישוב ועל כך שהיה ראש המועצה הראשון של הישוב המאוחד “קדימה צורן”.

הוא דיבר על כך שהוא ימשיך להיות חבר מועצה גם בשנים הקרובות כפי שעשה לאחר ניצחונו של שביט לפני כחמש שנים לטובת הישוב.

הוא הציג את סיעתו (4 מנדטים) יחד עם תומר יעקב ודורון אריה כגוף אחד שיעשו מה שניתן להצלחת הישוב.

 

אמיר זהבי ביקש להודות למשפחה ולתושבי צורן שבחרו בהם. הוא אמר שהוא בטוח שהם ימצאו איך לתרום, לעשות ולסייע והוא בדרך שיחד עם קרן, יצאו לדרך חדשה ויעשו כמה שיותר בחינוך, בתחבורה ובכלכלה.

 

תומר יעקב (נץ) ביקש להודות לחברי המועצה היוצאת בפתח דבריו על העשייה בחמש השנים האחרונות.

הוא סקר בצורה נפלאה מהו תפקידו של חבר מועצה לדעתו – על בסיס הרצון והיכולות. הוא התחייב לפעול לשיפור איכות חיי התושבים, לקדם תוכניות והבטיח לעשות מה שניתן בשביל לשתף פעולה עם קרן.

 

שלומי מוכתר (עוצמה), פתח ואמר שאף פעם לא מאוחר להיות, מה שחלמת להיות. הוא סיפר על עברו בצבא ועל כך שבערב הזה מתחיל רק חדש בחיים – פרק של עשייה ציבורית שנמשכת כבר שנה.

 

חבר המועצה הנכנס נועם מולה (עוצמה) דיבר על כך שזה אחד מהמעמדים המרגשים בחייו. הוא דיבר על ההחלטה והאחריות במסע להיות חבר מועצה ועל החשש בשילוב מצב בריאותי של בן משפחה שליווה אותו בבחירות, אך נפטר. נאום מרגש.

הוא מתכוון לשים דגש על יושרה והגינות וכמובן יוזמה ויצירתיות במהלך כהונתו והוא ביקש מחברי המועצה לנהוג בכבוד ויושרה אחד כלפי השני ושכל אחד מהם יתנתק מהאגו כי זה מונע מאיתנו את טובת  הישוב.

 

תמר רוטמן (גל) בירכה את קרן גרין ואיחלה לה בהצלחה. היא דיברה על חשיבות החינוך ושכל ילד בישוב צריך לזכות למענה לצורך שלו.

היא דיברה על כך שצריך להמשיך לדאוג לתושבי הישוב והדגישה שהם במועצה למען היושבים ורק למענם.

 

לאחר ההשבעה נערך טקס קצר למען חברי המועצה היוצאים.

מיד לאחר הטקס, החלה ישיבת מועצה קצרה. בישיבה הראשונה לא עלו נושאים משמעותיים להצבעה – הצביעו על יום מפגש המועצה, אישורי הרשאות חתימה, הארכת תקופת ממלאת מקום גזברית המועצה.

לאחר הטקס, נאם ראש המועצה היוצא, שביט מס – הוא פתח את דבריו בברכה לקרן גרין, האישה הראשונה בהיסטוריה שנבחרה לראשות מועצת קדימה צורן ואמר שהוא בטוח שהיא תמשיך את מהפכת השקיפות בשנים הקרובות.

הוא ביקש להודות לחברי המועצה היוצאת, לאנשים שליוו אותו בתקופת כהונתו וכמובן לעובדי המועצה.

והוא סקר בצורה מקיפה את השינויים והעבודה שנעשתה בתקופתו במסגרתו הישוב גדל ב- 20%.

 

לאחר שביט, הגיעה תורה של ראש המועצה הנכנסת, ראש המועצה, קרן גרין דיברה על כך שבילתה שעות רבות בשבוע הראשון לעבודתה עם עובדי המועצה שעות רבות ושנהנתה להכיר כל אחד ואחת מהם.

היא דיברה על כך שהיא חולמת שבעשור השנים הקרובות קדימה צורן תוביל בשירות לתושב ובאחדות.

חשוב לה שהערכים שיובילו אותנו בישוב הם משפחתיות בישוב בכל הרגעים כפי שהם יצרו בסיעה שהקימו – סיעת עוצמה.

היא רוצה להוביל את המועצה במקצועניות והיא מדברת על כך שהיא תרצה ללמוד ממועצות ועיריות אחריות. בלי פשרות, ללמוד ובעבודה קשה. מהצלחות ומכישלונות.

היא קראה לתושבים שרוצים להתנדב ולהוביל לעשייה לפנות למעוצה – הדלת פתוחה לכולם.

היא דיברה על מנהיגות ודיברה על שימי חסן מרשימתה שיש לו חזון ומטרות והוא מנהיג ושכל אחד מאיתנו בישוב חייב לנקוט במנהיגות תוך כדי ששומרים על הערך “ואהבת לרעך כמוך”.

היא הדגישה בדבריה שקדנציה היא עשור (כלומר היא מתכוונת לרוץ גם בבחירות הבאות) היא רוצה להוביל פתרונות בתחום החינוך, תחבורה, תיקון מה שנדרש בתוכנית מתאר ולחיות בישוב שאיכות הסביבה בראש מעייניו. היא רוצה ליצור חוסן ישובי – חוסן של קהילה שהולכת ביחד ומתמודדת עם האתגרים – הערך הזה לדבריה, היא שמחה. זה מה שצריך בשביל לחבר את הלבבות ואפשר לעשות דברים גדולים ומורכבים ולשמור על השמחה. היא סיימה את דבריה ב- “ביחד נעשה ונצליח”.

 

לסיום, התקיימה שירה בציבור והערב הסתיים.

ישיבת המועצה הבאה תתקיים ב- 25.12 ואנו מבטיחים לעדכן.

פורסם על ידי ‏מועצה מקומית קדימה צורן‏ ב- יום שלישי, 11 בדצמבר 2018

 

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות