ימי הקורונה – הכל בלחיצת כפתור – סופר, ירקות, אוכל ועוד

מהיום החיים שלכם הולכים להיות הרבה יותר קלים "בימי הקורונה" - סופר, פירות וירקות, בשר, שליחים ועוד בלחיצת כפתור!

כבר קרוב לשנתיים שאנחנו רוצים לקוות שעשינו את החיים של תושבי קדימה צורן קצת יותר טובים ונגישים.

אנחנו דואגים לעדכן אתכם על החדשות והאירועים בישוב ובשגרה, עושים לכם סדר בחנויות ובמסעדות באזור וכמובן בבעלי מקצוע שכולם הומלצו ע”י תושבי הישוב.

 

בחודש האחרון החיים של כולנו השתנו ואנחנו לא יודעים מתי נחזור לשיגרה.

השבוע הלך לנו הדוד. בתור אחד שמשתייך לקטגוריית “מערכת חיסונית מוחלשת”, היינו בהיסטריה. טלפון לעופר סאסי והוא הגיע לכאן ממוגן והציל אותנו.

בימים רגילים, זה היה עוד משהו קטן של היום, אבל עופר הוא הבן אדם הראשון שנכנס אלינו הביתה בשלושה שבועות האחרונים. הכל כל כך מסובך.

 

כולנו יושבים בבתים ובלחץ לא קטן סביב מאיפה נקנה אוכל, איפה נשיג בשר, מאיפה נתפנק עם ארוחת צהריים ואפילו איזה בעלי מקצוע אפשר להזמין.

לקחנו על עצמנו את המשימה המאתגרת ובנינו אזור חדש שהשתלט על עמוד הבית של הפורטל כי בסופו של דבר, הוא והחדשות הם כמעט הדברים היחידים שרלוונטים בתקופה זו.

מהיום, בלחיצת כפתור תוכלו לראות מי עושה משלוחים אליכם הבית, מי יביא לכם פירות וירקות, מי ידאג לבשר, מאיפה תוכלו להזמין אוכל (כי לפעמים רוצים לגוון), מי יעזור לכם בשליחויות ועוד דברים נוספים שחשובים שיעזרו לכם בתקופה מאתגרת שאנחנו עוברים.

 

היום יותר מתמיד, אנחנו כאן בשביל העסקים ואם אתם מכירים עסק שרלוונטי לחלק הזה, עדכנו אותנו.

אם הייתם רוצים מידע נוסף שנכניס, עדכנו אותנו. אנחנו כאן בשבילכם!

 

אתם מוזמנים לשלוח לתושבי הישוב לינק לפורטל ולעדכן אותם ואתם גם מוזמנים להוריד את האפלקיציה אם נוח לכם יותר מהחנות של אפל והחנות של גוגל.

לצפייה באזור, הכנסו לעמוד הבית – הקליקו.

תחזיקו מעמד. בסוף ננצח!

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות