יום הולדת שנה לפורטל קדימה צורן שהפך היום ל… City Portal קדימה צורן

היום לפני שנה, שלחנו הודעת וואטס אפ לקבוצות החברים ולכיתות השונות בקדימה צורן וסיפרנו על השקת פורטל קדימה צורן.

הפורטל הפך בן לילה לכלי תקשורת המוביל בישוב ולמקום שבו אתם התושבים מתעדכנים על החדשות בישוב, אירועים, בתים ודירות למכירה והשכרה וכמובן מקום שבו אפשר למצוא כל חנות ומסעדה באזור ולמצוא בעלי מקצוע במאות תחומים בידיעה שכל בעלי המקצוע מומלצים ע”י התושבים.

מאז אותו ערב דרמטי ועד היום, נראה שהגענו למרבית התושבים בישוב שפגשו אותנו כשהם מחפשים אירועים, בעל מקצוע, חנות קרובה, מסעדה וכמובן חדשות.

היו לנו המון חדשות מעניינות – מליווי צמוד של תקופת הבחירות, דרך המדגמים השונים, החשיפה של ההסכמים הקואליציונים, המנכ”ל החדש, הקניון החדש שנבנה ברמת אמיר ואין ספור ראיונות עם אנשים נפלאים שעושים את הישוב שלנו טוב יותר בכל יום.

ואתם אנשים נפלאים – עזרתם לנו לא מעט פעמים לשבור את השיאים של עצמנו!

בלילה של הסיבוב הראשון של הבחירות, 5,690 תושבים בחרו להיכנס בטווח זמן של 10 שעות בשביל לקרוא בפורטל על התוצאות. חסר תקדים!

בכל חודש מעל ל- 50% מהמבוגרים בישוב (18+) מגיעים לפורטל, קוראים ומתעדכנים.

בסופו של דבר, בבסיס של הפעילות שלנו בפורטל, יש את חברת הדיגיטל שלי שעוסקת גם בקידום בגוגל ואנו שמחים לגלות שבכל חודש יותר ויותר משתמשים מגיעים אלינו לאחר שהם מחפשים בגוגל מונחים כמו: פורטל קדימה צורן, אוכל ביתי בקדימה צורן, תופרת בקדימה צורן, גלידה בקדימה צורן ואפילו … לק ג’ל בקדימה צורן!

אז ודאי אתם רוצים לדעת איך אנחנו חוגגים יום הולדת שנה? החלטנו לחגוג חגיגה כפולה!

היום אנו משיקים את המיתוג החדש של הפורטל שיקרא מהיום: City Portal קדימה צורן!

במקביל למיתוג החדש, הערב אנו משיקים גם את האח החדש ברעננה ושמו בישראל City Portal רעננה.

ודאי שמתם לב שמעבר ללוגו חדש, צבעים ושפה מעודכנים, גם מחכים לכם שני לחצנים חדשים – מדובר בעמוד “זוכרים” שיהווה מקום בו נוכל להנציח את תושבי קדימה צורן ועמוד “תורמים בקהילה” שיאפשר לנו לספק לכם את כל המידע אודות תרומה בקהילה הנפלאה שלנו – תרומות של אוכל, מוצרים, מי עומד מאחורי מפעלי התרומות החשובות בישוב. שני העמודים יעלו בקרוב מאד.

זהו. חוזרים לעבוד בשביל שהשנה השנייה תהיה אפילו טובה יותר מהראשונה וכמו תמיד, אנחנו כאן בשבילכם התושבים – אתם מוזמנים לבקש מאיתנו מידע על דברים שחסרים לכם, לשלוח לנו חדשות, לשתף באירועים וכל דבר שיעזור לנו לעשות את החיים שלכם טובים ונוחים יותר.

תודה לכם!

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות