חשיפה ראשונה – כל הרשימות שרצות למועצה

בחודשים האחרונים אנחנו עובדים צמוד למועמדים לבחירות בשביל לקבל חומרים, תשובות, ראיונות וכו’ בשביל לוודא שהפורטל מביא לכם את כל המידע המעודכן ביותר בישוב.

מעולם לא עבדנו קשה כל כך בשביל להשיג מידע. עברו מעט יותר משבועיים מאז הוגשו הרשימות, אך מרבית הרשימות עדין לא הוצגו בצורה פורמלית.

היום בצהריים הצלחנו לקבל את הרשימה הסופית של אחת הרשימות ולאחר שהפלטפורמה שבנינו לפני מספר חודשים עבור זירת הבחירות המתינה להסרה מרגשת של הסרטיפ “בקרוב” שעיטר אותה יותר מדי זמן, אנחנו שמחים להציג לכם את כל האנשים שנבחרו לייצג אותנו בחמש השנים הקרובות.

חלק יעשו זאת משולחן המועצה, חלק כחברים בוועדות וחלק יעשו זאת באמצעות “תמיכה מבחוץ” בסיעה.

בסך הכל 13 אנשים מתוך 56 האנשים שמופעים ברשימה יכנסו למועצה וייצגו אותנו שם.

אני מסיר את הכובע עבור כל אחד מהאנשים ברשימה כי בניגוד למה שרבים חושבים, חברי סיעה וחברי מועצה אינם מקבלים תגמול עבור עבודתם והם ישקיעו בחמש השנים הקרובות עשרות ומאות שעות בשביל הישוב שלנו וכל זאת מזמנם הפרטי.

בסך הכל רצות בבחירות הקרובות שש סיעות למועצה – ארבע סיעות של המועמדים לראשות המועצה (סיעת אופק של שביט מס, סיעת גל של יצחק גולברי, סיעת נץ של תומר יעקב וסיעת עוצמה של קרן גרין).

אל ארבעת הסיעות הללו מצטרפת סיעת אמת בראשות אושרי קולני שמתמקדת בתחום החשוב לנו ביותר  כפי שראינו במדגמים השונים שבוצעו, תחום החינוך.

אליה מצטרפת סיעת שס בראשות דורון אריה שמשמשת כיום כחברת קואליציה עם שני נציגים.

ניתוח מהיר וזהיר גורם לי להאמין שבבחירות הקרובות מעל חצי מחברי המועצה הקיימת ימשיכו בעבודתם כחברי מועצה לאחר הבחירות. אסתכן ואכתוב שאני מעריך ש- 8 מחברי המועצה הבאים הינם חברי מועצה בהווה ובעבר.

בהנחה שההערכה שלי נכונה, אנחנו צפויים לקבל 5 חברי מעוצה חדשים בבחירות הקרובות.

כמה מילים על כל אחת מהרשימות:

סיעת כולנו אופק של שביט מס כוללת 12 חברים כאשר 3 מהם כבר כיהנו כחברי מועצה בעבר ובהווה. החידוש הגדול הוא צפריר פדלון שהצטרף כמספר 2 של שביט לפני מספר חודשים וכבר עובד בשטח ואביעד יעקב חסון שמגיע כנציג תנועת מורשת. את הרשימה סוגר ראש המועצה המיתולוגי עזרא לוי.

סיעת אמת של אושרי קולני מתמקדת בתחום החינוך וכוללת נבחרת של אנשים שעוסקים ותורמים רבות מזמנם עבור חינוך בישוב. אושרי מביא עימו גם ניסיון מוניציפלי כמי ששימש בעבר כעוזר של ראש המועצה הקודם יצחק גולברי ואף שימש כמנהל מחלקת שפע ורישוי עסקים. אליו מצטרפים שמות מוכרים של עשייה בחינוך בישוב בדמות רמי קובריגרו, מירית מוצפי וקרן עטיה ליטני.

סיעת גל של יצחק גולברי כוללת 15 חברים כאשר שישה מהם כבר כיהנו כחברי מועצה בעבר ובהווה. צ’וך שהצטרף לגולברי לפני מספר חודשים במפתיע לאחר שהודיע שהוא פורש מהחיים הפולטים מדורג במקום השני כאשר אחריו ברשימה יוסי אדירי מסיעת תפנית (חגי בן שושן) ותמי רוטמן שהינה חברת מועצה כיום במקום הרביעי.

סיעת נץ של תומר יעקב כוללת 10 חברים וחברות ומציגה רשימה חדשה של פעילים מקדימה-צורן כאשר ליאת פרג’י ממוקמת במקום השני, טל דיין ממוקם במקום השלישי וקרן לוין ירימי ממוקמת במקום הרביעי.

סיעת עוצמה של קרן גרין כוללת 12 חברים וחברות וגם היא מציגה רשימה חדשה של פעילים מקדימה-צורן כאשר שלומי מוכתר ממוקם במקום השני, אמיר זהבי אשר מוכר מתפקידו השונים כיו”ר הנהגת הורים בבית ספר “יובלים” ו- “הרצוג” ממוקם במקום השלישי ונועם מולה במקום הרביעי.

סיעת שס בראשות דורון אריה כוללת את דורון אריה שהינו חבר מועצה וקואליציה במעוצה כיום. אליו הצטרפו מיכאל נפשי ויוסי נגר שמכניסים רוח חדשה לפוליטיקה ברשימה ובישוב.

 

אני עושה מה שניתן בשביל לא לבקר ברמה האישית פוליטיקאים, אנשי ציבור וחברי מועצה בפורטל. אך אני מרשה לעצמי לכתוב שבשיחות שונות עם המועמדים, חברי מועצה ואנשים המעורבים ברמה הפוליטית בישוב, כולם מסכימים כי חמש השנים האחרונות במועצה כללו יותר מדי פוליטיקה ומלחמות אישיות ופחות עשייה. אני מאחל לנו, לאנשי הסיעות וכמובן לחברי המועצה שחמש השנים הקרובות יוקדשו לעשייה משותפת למען הישוב ופחות לפוליטיקה. כולנו נרוויח.

לחצו לזירת הסיעות

לחצו לזירת הבחירות

מועמדים למעוצה בקדימה צורן

 

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות