חשיפה ראשונה – אלו עסקים יפתחו במרכז המסחרי החדש בקדימה צורן

זה החל לפני מספר חודשים בכתבה שפירסמנו על גידור השטח של מה שצפוי להיות המרכז המסחרי החדש ברמת אמיר, צורן.

לפני כחודשיים התחילו לעבוד בשטח במסגרת חפירות לקראת הבנייה וכפי שכולנו רואים, נראה שהכל מתקדם שם בצורה מהירה.

דווקא בתקופה בה עוסקים רבות באזור התעשייה קדימה שבפועל מועצת לב השרון נהנית מרוב ההכנסות שלו, טוב לראות כי עם פתיחת המרכז, הכנסות מועצת קדימה צורן מעסקים יגדלו בצורה משמעותית.

השבוע התקיים טקס הנחת אבן פינה למרכז המסחרי ולקחו בו חלק ראש המעוצה קרן גרין, מהנדס המועצה וחברי הנהלת חברת רוטשטיין שיבנו את המרכז שכתבתו הרשמית תהיה ברחוב אריות הגולן 55 בצורן.

המרכז יהיה בגודל של 6,500 מ”ר בתמהיל מגוון של קמעונאות, שירותים (בריאות ובנקאות) ופנאי והוא אף יכלול חניון תת קרקעי בשני מפלסים שיכיל 130 מקומות חנייה.

החברה המשווקת של המרכז בקשר עם מגוון עסקים הצפויים לפתוח סניפים וחנויות במרכז ואנו כבר יודעים לספר על שני עסקים שצפויים להיפתח במקום:

רשת המרכולית שאנו מכירים מקיבוץ תל יצחק שרבים מתושבי הישוב קונים בה, צפויה לפתוח סופרמרקט ענק בגודל של קרוב ל- 1,700 מטר. הסניף יכיל את כל המחלקות המוכרות מהסופר הקיים כולל קצביה שככל הנראה תהיה של “מעדני גורמה” הידועה לטובה.

רשת נוספת שתצטרף למרכז המסחרי היא רשת סופר פארם שתפתח סניף בגודל של 600 מטר ותיתן מענה קרוב גם לתושבי צורן שחלקם לא יצטרכו להיכנס לאוטו לצורך כך.

לשאלתנו האם המרכז צפוי לעבוד בשבת, נאמר לנו כי המרכז אינו צפוי לעבוד בשבת.

אנו מבטיחים לעדכן בתקופה הקרובה אודות עסקים נוספים שצפויים להיפתח במרכז המסחרי.

 

 

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות