חשיפה: “הקשר המיוחד” של קרן גרין והפורטל

הגיע הזמן לשים פעם אחת ולתמיד את כל האמת בפרצוץ. מתחילים.

את הפורטל בניתי בעבודה קשה מאד. אין מילה אחרת. במשך חצי שנה המתכנתים שלי, המשפחה שלי ותושבים טובים שעזרו במידע, עבדנו מסביב לשעון ליצור אתר שאין כמוהו בעולם – מקום אחד שמרכז את כל מה שאתם צריכים בישוב במקום אחד.

התושבים פוגשים את האתר אלפי פעמים בכל חודש כאשר הם מחפשים בגוגל דברים בישוב – מבעלי מקצוע, חנויות, מסעדות, אירועים בישוב, נדל”ן וכל מה שצריך. וכן … גם חדשות.

הם פוגשים את הכתבות שלנו גם ברשתות החברתיות שם אנו מפרסמים קישורים לכתבות.

כשבישוב קטן כמו שלנו, קורים כל כך הרבה דברים, הוא גם צריך כלי תקשורת.

שנה וחצי אחרי ובכל חודש אנחנו מגיעים למעל 50% מהואכלוסיה הבוגרת (18+) בישוב.

זה סיטי פורטל – התחלנו בקדימה צורן, המשכנו לרעננה, בקרוב נגיע לתל מונד, אבן יהודה, פרדסייה, כפר יונה ומשם נקווה לכל הארץ.

 

לא פשוט לספר מה קורה בישוב – כמעט לכל דבר יש בעד ונגד. כמו בחיים.

תושבים יקרים כמו ריקי לוי ביטון, עדיאל אלקלעי, אלה קאופמן ומנהלי קבוצות נוספים בישוב אשר מנהלים את קבוצות הפייסבוק אוכלים מרורים בניהול השיח בקבוצות הפייסבוק. אם תשמעו את השיחות של ריקי ושלי, תבינו עד כמה.

אני זכיתי לשקט. בפורטל אין תגובות בכתבות.

חוץ מזה שאין תגובות, אין גם תוקפנות. החלטה מודעת. אני חי כאן, אוהב את הישוב הזה ואת התושבים שלו מאד ואשתי הודיעה לי טרם עליית הפורטל, שהוא יהיה “טוב”. והוא אכן כזה.

יש מספיק רע בפייסבוק. לא צריך אותו גם בפורטל.

 

בעבר, גם אני הייתי בצד השני – מלחמת הסייעות גרמה לי להעלות לא מעט פוסטים תוקפניים נגד שביט מס. כבר סיפרתי איך ביקשתי ממנו סליחה בתקופת הבחירות בפגישה שערכנו בביתו לצורך ראיון במסגרת ראיונות שקיימנו עם המועמדים.

לדבר הזה תוסיפו, את מערכת הבחירות שליוותי מקרוב את בן משפחתי שנבחר לתפקיד ראש עיר בעיר בשרון. ראיתי את התוקפנות, הפייק ניוז ואת המחיר העצום שאנשי ציבור משלמים.

 

במערכת הבחירות בקדימה צורן לא נקטתי עמדה. יותר מזה, אשתף שמכל פגישה עם מועמד, יצאתי מוקסם ובטוח שאצביע לו. וכן, גם ניהלתי שיחות איתם תוך כדי.

“על הדרך” – הערתי את תשומת לבו של גולברי על מידע לא מדויק שסיפרו עליו בשביל שיתקן, מנהל הקמפיין של שביט שאני מכיר מהילדות דיבר איתי לא מעט בשביל שאעזור לו להבין את הלך הרוח בישוב, מלי של תומר יעקב יכולה לספר על כמות האינטקציות שהיתה לנו סביב הבחירות בשביל עדכונים שונים בפורטל וכן … גם קרן ואני ניהלנו מספר שיחות טלפון.

כל אחד מהמתמודדים לראשות המועצה אצלנו זכה לכתבה אוהבת ומפרגנת וליחס שווה והגון. לא עלתה אף כתבה שדיברה רע על המתמודדים ולא תהיה כזו גם בעתיד.

 

מהרגע שקרן נבחרה, אני כאן בשביל לעזור לה. גולברי, תומר ושביט היו זוכים לאותו יחס.

ההצלחה של קרן, זו ההצלחה שלנו. זו המנטרה. הכי פשוט שיש.

למנטרה הזה, מצטרפת העובדה שסיפרתי קודם על בן משפחתי שאני ממשיך ללוות כיום שהוא ראש עיר.

אני מבין כל כך הרבה דברים שמתאימים למשפט המעצבן אבל הנכון ש”דברים שרואים משם, לא רואים מכאן”.

אני גם רואה את ההתקפות הקשות ברשתות, את הפרופרציות שמאבדות שליטה, את ההחלטות הקשות ולא פופלאריות שלפעמים צריך לקבל ואת הרצון לעשות הכי טוב לכלל התושבים.

 

כל אינטרקציה שלי עם קרן, באה עם הבסיס הזה.

הבסיס שיודע שקרן היא אדם טוב וישר, שהחזיקה אחלה משרה בחברה גדולה ובחרה לעזוב הכל ולהיכנס לשדה הקרב של הפוליטיקה במלחמה שלא ניתן לנצח בה.

תאמינו לי שאני יודע שלא ניתן לנצח בה – במסגרת עבודתי אני עובד גם עם ראש עיר ותיק מאד שבבחירות האחרונות רץ ללא מתחרים לראשות העיר וגם הוא, זוכה להתקפות קיצוניות.

 

ידעתי שהכתבה על “הקרייה החרדית” תעצבן המון אנשים. אני לא פרובקטור, אבל מעל לשבועיים הנושא זוכה לכותרות. הגיע הזמן שהוא יגיע לפורטל.

סוף סוף המידע (או לפחות חלק ממנו) בנושא הקרייה החרדית נמצא במקום אחד מסודר.

אם תקראו אותו, אפילו תבינו שמאחורי השם “הקרייה החרדית” מסתתר בסך הכל בית ספר שמתחלק לשני חלקים (בנים ובנות). לא יודע מה אתכם, אבל עד אתמול זה נשמע שהולכים לבנות מעין אוניברסיטת בר אילן עם אלפי תלמידים בקרייה. עכשיו אני מבין שלא.

אבל עזבו רגע את הכתבה, כצפוי הירי התחיל לכיווני, אבל אז אני מקבל את התגובה הזו בהקשר של קרן ושלי ע”י אחד התושבים: “חסר גילוי נאות על הקשר המיוחד שלכם לא? הבחירות נגמרו מזמן עשית את תפקידך היה מתאים לבחירות. זה לא מתאים עכשיו”.

כשאתם קוראים את זה, מה אתם מבינים?

עבדתי עם קרן בבחירות? קיבלתי שכר? אולי בכלל הפורטל מוכר פרסום למועצה? יודעים מה? אולי יש לנו רומן? התגובה הראשונה “עידן מה הקשר שלך לקרן?” לא איחרה להגיע.

כותב התגובה עוד ניסה להתווכח איתי, אבל כנראה גם הוא הבין שביום ראשון בבוקר, לראשונה בחיי, היה מגיע מכתב תביעת דיבה למישהו בשמי.

תתווכח איתי, תכתוב ביקורת, אבל אל תנסה ללכלך את השם שלי אפילו במילימטר.

העמותות בישוב יספרו לך שעשינו סדר בכל אפשרויות התרומה “בתרומה לקהילה”, העמותה הקהליתית קדימה צורן תספר לך שאנחנו מפרסמים כל אירוע שהם מקיימים, המתנ”ס יספרו שאנחנו מפרסמים בשמחה את הפעילויות ועוד לא מעט אנשים טובים, יספרו כמה אנחנו שמחים לפרסם כל דבר חשוב בישוב.

התושב לקח את כל הטוב הזה ועם הארס שלו, ניסה לטנף את הישוב שלנו, את ראש המועצה שלנו ואותי.

 

קראתם למעלה את ההסבר על הפרגון לקרן, עכשיו אשלים ברשותכם את המעגל בצורה הכי ברורה שיש – אין ולא יהיו לי אינטרסים עסקיים, כלכלים או מכל סוג עם מועצת קדימה צורן וראש המועצה קדימה צורן.

למרות שאמרו לי מיליון פעם עד היום שאני חייב למכור פרסום למועצה, זה לא יקרה.

אני לא מכרתי, לא מוכר ולא מתכוון למכור למועצה ו/או לראש המועצה שום שירות בשום כסף.

נקודה.

 

שנת 2020 – כבר קשה להאמין שמישהו פשוט מנסה לעזור ולעשות טוב, אבל תאמינו לי. או שלא.

מאחל לנו שקט והמון אהבה בישוב!

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות