חגיגה קהילתית בישוב בסוף שבוע הקרוב

אני מתבאס לחשב כמה זמן עבר מאז ששיחקנו את משחק הכדורגל הראשון בישוב – לדעתי עברו משהו כמו 5 שנים – המשחק הראשון היה על החול בבית ספר יובלים. שבוע אחרי שיחקנו במגרש שמאחורי המתנ”ס. בהמשך בגלל בעיית חשמל במגרש נדדנו למגרש בעין שריד ובהמשך התייצבנו על המגרש מאחורי המתנ”ס ביום קבוע עם שעה קבועה.

המשחק האחרון שלי, היה המשחק הראשון של יוסי גבאי.

מאז בזמן שאני מקלל את הפריצת דיסק וחולם על לבעוט בכדור, יוסי בנה כאן אימפריה שמשחקת מספר פעמים בשבוע במקומות שונים בישוב עם אפליקציה שנבנתה ע”י עמיעד שטרן ומאפשרת להם לראות איזו קבוצה ניצחה, מי כבש וכו’ ובמקביל, הוא ממשיך לקדם את טורניר הכדורגל שבכל פעם הופך להיות יותר טוב, קהילתי וממש סוג של יום כיף לילדי ותושבי הישוב.

אז הפעם יוסי הגדיל והצליח לגייס לטורניר את המועצה והמתנ”ס שיתמכו בפרויקט ויחד עם נותני החסות: חבוש, בריכת עין ורד, המספריים של בן ורוכבי השרון יבטיחו לנו אחה”צ קהילתי מושלם.

מה צפוי?

על המגרש ישחקו 6 קבוצות שונות כאשר מחוץ למגרש צפוי הפנינג עם דוכן ברד, פופקורן ושערות סבתא (בחינם!), אימון כושר פונקציונלי של הרצל קריחלי (בין השעות 17:00 ל- 18:30), שיעור יוגה של דלית דנון (בין השעות 18:30 ל- 19:15) ואפילו עמדת תיקון אופניים בחינם!

בקיצור, חגיגה קהילתית שנותנת מענה לכולם – מהקטנים עד הגדולים.

הטורניר יערך ביום שבת, 11.5 בשעה 16:00 בפארק רמת אמיר.

נתראה!

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות