התחדשנו! זירת הבחירות של פורטל קדימה צורן

כשכתבתי על תהליך הקמת הפורטל, סיפרתי על פגישה שהתקיימה וגרמה לי לקדם את פרויקט הפורטל שאני חושב עליו כבר שנים רבות. אותה פגישה מפורסמת עסקה בפוליטיקה באחת מערי השרון שבה החברה שלי מלווה את אחד מהמועמדים לראשות העיר.

בפגישה הזו, “נפל האסימון” על הצורך בכלי שירכז את כל מה שתושבים רוצים וצריכים לדעת וכמובן יכיל חלק של חדשות.

בשנת בחירות, כפי שכולנו כבר מרגישים, יש הרבה יותר חדשות מאשר בתקופה “רגילה”.

לאחר שהפורטל נולד, הבנתי שאנחנו צריכים מקום אחד ונוח שבו נוכל לקרוא על המועמדים, מהיכן הגיעו, מה עשו בדרך וכמובן מה החזון שלהם לישוב.

בחודש האחרון החלו לעלות מינוני חוגי הבית ואנו נרכז גם את חוגי הבית כך שבמידה ואתם מגלים עניין באחד המעומדים, תוכלו לראות מתי יש חוג בית וליצור קשר באמצעות פרטי הקשר שגם כן מופיעים בפורטל עבור כל אחד מהמועמדים.

בזירה תוכלו להתעדכן בחדשות הנוגעות למועמדים ולגלות דברים שאתם לא יודעים על המועמדים השונים – למי יש קשר היסטורי לישוב, מי מצייר בזמנו הפנוי, מי שימש קפטן נבחרת הצעירה ומי היה שחקן כדורגל מצטיין.

כמו רבים בישוב, אנו ממתינים לפרסום רשימת הסיעות למועצה לצורך הצגת חלק דומה אשר עוסק בסיעות. נכון לכרגע חוץ מסיעה אחת אמת בראשות אושרי קולני, רמי קובריגרו ומירית מוצפי, לא פורסם מידע על רשימות של סיעות נוספות.

אנו מזמינים אתכם להיכנס לזירה – הקליקו

בזמן שנותר על הבחירות, אנו נשמח לשמוע מכם מה עוד תרצו לדעת ומבטיחים לעשות מה שניתן בשביל להביא מידע נוסף. אתם מוזמנים ליצור קשר עבור כל שאלה, בקשה או רעיון.

יש לנו המון רעיונות וומחשבות ואם ניישם חלק מהם, אנחנו מבטיחים שיהיה לכם מעניין ואנו ננסה לתת מקסימום מידע שיעזור לכם לבחור את המועמד/ת הנכונים עבורכם.

בדומה לסקרים, חשוב לנו לציין שהפורטל אינו מזוהה עם אף אחד מהמומעדים ואנו מציגים את המידע בצורה ניטרלית וללא נקיטת עמדה פוליטית ואפילו סדר המועמדים הינו לפי סדר הא’ – ב’.

בחירות 2018 למועצת קדימה צורן

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות