השבוע: נשיא המדינה יבקר בקדימה צורן

נשיא המדינה הרצוג ורעייתו מיכל יערכו ביקור השבוע בקדימה-צורן

עדכון: הביקור נדחה ויקבע מחדש

 

נשיא המדינה יצחק הרצוג צפוי לערוך השבוע (יום שני, 23.5), ביקור רשמי ביישוב קדימה-צורן. במסגרת הביקור המיוחד, יבקר הנשיא בחטיבת ביניים שתיקרא על שם הוריו אורה וחיים הרצוג ז”ל, במועדון שווים ובמתנ”ס קדימה. צפויה לו קבלת פנים חגיגית במיוחד.

מדובר בביקור ראשון של נשיא המדינה יצחק הרצוג ביישוב קדימה-צורן מתחילת כהונתו. הנשיא צפוי להגיע יחד עם רעייתו מיכל, לה יש משפחה ביישוב ובעלת קשר מיוחד לאזור ולקדימה-צורן. ראש המועצה קרן גרין וסגניה איציק גולברי ושלומי מוכתר ילוו את הנשיא ופמלייתו בביקורם ביישוב.
כחלק מהביקור הוא צפוי לבקר בחטיבת הביניים ע”ש אורה וחיים הרצוג, במועדון שווים ובמתנ”ס קדימה. לבקשת הנשיא, הוא צפוי להיכנס לברך את ציבור עובדי ההוראה בחדר המורים ולחזק את ידם.

קרן גרין, ראש המועצה המקומית קדימה-צורן: “כבוד גדול עבורנו לארח את נשיא מדינת ישראל ורעייתו בקדימה-צורן. זו הזדמנות טובה לחשוף את הנשיא ורעייתו בשפע פעילויות ועושר חינוכי אצלנו ביישוב. חטיבת הביניים ע”ש אורה וחיים הרצוג נחשבת לאחת המובילות בישראל”.

הביקור צפוי להתחיל בסביבות השעה 9:00 עם כניסה חגיגית לחטיבת הרצוג, הצגת לוח לכבוד הוריו של הנשיא, חיים ואורה הרצוג, ברכות וטקס ואף מפגש עם המורים ותלמידי שכבת ט’.

בהמשך הנשיא צפוי להתרשם מתוצרי התלמידים בתערוכה, לפגוש את מועדון השווים ובהמשך לפגוש במתנ”ס בקדימה את מועדון ותיקים ונהנים.

אנחנו בסיטי פורטל, נדאג לשתף אתכם בתמונות מהאירוע.

רוצים לקבל עדכונים נוספים על הישוב? אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לקבוצת הוואטסאפ שפתחנו ובה נשלח עדכונים – עדכונים חשובים אך לא מציקים  – רוצים להצטרף? לחצו

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות