הפתעה! נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיע לקדימה צורן

הפתעה מרגשת בפתיחת ליגת "בנות נחמה" בקדימה צורן

בשבת נערכה ההשקה של “ליגת נחמה”, ליגת הכדורשת החדשה שכוללת 9 קבוצות – 6 קבוצות המייצגות את בתי הספר והגנים של קדימה צורן ו- 3 קבוצות נוספות מישובים סמוכים. הליגה מתקיימת בשיתוף מתנ”ס קדימה צורן ובמתקני המתנ”ס.

לאחר תהליך של מעבר ממסגרת מאמנט לליגה עצמאית אשר תנוהל מקצועית ע”י איגוד הכדורשת, החליטו נשות הישוב במשותף לקרוא לליגה “ליגת בנות נחמה” על שמה של גברת נחמה ריבלין ז”ל, אישתו של נשיא המדינה רובי ריבלין.

באירוע הפתיחה שהתקיים הודיעו מראש כי יקחו חלק מספר בני משפחתה של נחמה, ראש המועצה קרן גרין, יו”ר המנהלת חיה טופף קדושים ואריאלה רצון, נשות הליגה ותושבים מהישוב.

לפני מספר ימים קיבלו במנהלת הודעה על כך שנשיא המדינה ראובן ריבלין יגיע גם כן לאירוע, אך הדבר נשמר בסודיות לבקשת גורמי הביטחון.

השבת בשעה 19:00 הגיע נשיא המדינה לאולם בית הספר הרצוג בקדימה צורן ופתח את האירוע המרגש. נשיא המדינה נשא דברים באירוע ובקרב הקהל, ההתרגשות היתה גדולה.

בהמשך נשאה דברים ראש המועצה קרן גרין שבירכה את הנשיא, משפחתו, בנות הליגה ומשתתפים נוספים באירוע.

“נחמה ריבלין, נודעה כמי שתומכת נלהבת של נשים וילדים ולכן קריאת שם הליגה ‘בנות נחמה’ על שמה, מחמם את הלב.
נחמה, היא אמא שלנו, של כולנו, ולכן כולנו בנותיה.
עבורי, נחמה היא מגדלור, שגם בימים סוערים וקשים, ידעה מה חשוב- החינוך, הילדים, המבט האוהב, העזרה וכן, גם האומנות.

אני רוצה לשתף אתכם, משפחה יקרה, שבהכרות האישית שיש לי עם בנות נחמה, מדובר בנשים, שאני בטוחה שנחמה היתה גאה בכל אחת ואחת מהן. על הרוח והדרך שהן מביאות.

אני רוצה לומר תודה אישית, לאריאלה רצון וחיה קדושים תושבות היישוב שמנהלות את קבוצת בנות נחמה, בהמון אהבה יצירתיות ועוצמה.

אחד הדברים שאני גאה בהם, כראש המועצה, שיש לנו מתנ”ס, שהוא בית לכל הפעילות הזו, להגשמת כל החלומות.
קדימה צורן, אינה רשות עשירה במשאבים, עדין, אבל עשירה בהון אנושי משובח והיוזמות של התושבים וכאן של בנות נחמה, מוצאות בית חם, אצל יו”ר הנהלת המתנס יעל בן מרדכי, המנכ”ל צחי ברבר ורכזת הספורט היישובית אידיל גולדה.
כך, בונים קהילה”.

בהמשך דבריה הוענקה מתנה למשפחת ריבלין חבילות של תותים לאחר שסיפרה כי שליש מתוצרת התותים של מדינה ישראל גדלה בקדימה צורן.

לאחר החלק הראשון שכלל ברכות, החל החלק השני של הערב במסגרתו התקיים משחק ראווה וטורניר בהשתתפות כל הקבוצות.

עוד ערב מרגש וקהילתי בקדימה צורן שלנו.

בהצלחה לנשות הישוב – בנות נחמה!

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות