הפנינג תושבים למען האקלים בקדימה צורן

לראשונה בקדימה צורן - הפנינג חשוב שיערך בסמוך לטו-בשבט

הכדור שלנו הוא עגול, אבל האנשים בו מתחלקים לשתי קבוצות: קבוצה אחת שחושבת שבכל יום שעובר, אנחנו פוגעים יותר ויותר בכדור הארץ שלנו וקבוצה שחושבת שלא שאליה משתייך נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ.

בתור מי שמתשתייך לקבוצה הראשונה, אני מאמין שהחום הקיצוני שאנחנו חווים בעולם במהלך הקיץ, בשילוב הגשמים והקור הקיצונים בחורף במהלך השנים האחרונות, יגרום ליותר ויותר אנשים לשמור על טוב יותר על הכדור שלנו.

אנחנו בבית, תמיד היינו “טובים” בעולם המיחזור וחוץ מהחד פעמי, התנהגנו למופת. בחודשים האחרונים, גם בתחום זה חל שיפור. אבל עם כל הכבוד למיחזור, משבר האקלים, הוא הרבה יותר ממיחזור, וניבה בלומנפלד היתה מהראשונות להבין את זה וגם לטפל בזה בישוב שלנו.

בשיתוף מתנ”ס קדימה צורן, ניבה יחד עם שותפות לדרך יקיימו בתאריך 11.2 (יום שלישי) הפנינג “תושבים למען האקלים” אשר יתקיים במתנ”ס הקהילתי קדימה (שד’ בן-צבי 61) בין השעות 16:00 ל- 21:00.

שניה לפני שנספר לכם על ההפנינג, חשוב לנו לשתף אתכם שאם אתם מדמיינים מתנפח אחד לילדים ומשהו קטן למבוגרים, אתם לא בכיוון. מדובר בהפנינג עם פעילויות רבות לילדים ולגדולים לאורך שעות רבות ואירוע שצפוי להגיע לעוד מקומות רבים בישראל בעתיד.

קדימה צורן עושה היסטוריה!

במסגרת ההפנינג הילדים ואנחנו נוכל להנות מהצגת ילדים, סדנאות יצירה לילדים, סדנאות למבוגרים להכנת מוצרי קוסמטיקה טבעית וסדנה עם כל הטיפים לגידול ירקות בבית (כן, גם בדירה), דוכני מזון, הקרנת סרט, מתחם יד שנייה בליווי סטייליסטיות שייתנו ייעוץ אישי במקום, עמדות מכירה של התושבים, דוכני הסברה של ארגונים סביבתיים, דוכני מכירה אקולוגיים, הגרלת ענק ועוד המון המון דברים טובים.

במסגרת ההפנינג, נשמע ונדבר על משבר האקלים ועל השפעותיו, ועל מה שאנחנו יכולים לעשות כדי לבלום אותו כאשר הדוגמא הטובה ביותר היא ? נטיעת עצים! ?. אשר מהווים הקו הראשון שלנו למלחמה במשבר.

וכאן מגיע החלק הכי טוב, כל הכנסות האירוע יהיו לטובת נטיעת עצים נוספים ביישוב – על כל עץ שימכר ביריד – המועצה הבטיחה לנטוע עץ נוסף!

בדיוק כמו שהייתם מצפים מיריד כזה, במקום לא יהיו כלים חד-פעמיים ולא שקיות פלסטיק ולכן מומלץ להגיע עם כלים רב-פעמיים מהבית למרות שתהיה אפשרות לשאול במקום כלים רב-פעמיים מתוך מאגר כלים שייאספו מראש מהתושבים.

אנו בפורטל מקווים שכמה שיותר תושבים יבחרו להשתתף בהפנינג ובמידה ותרצו לקחת חלק פעיל ביריד ניתן לפנות אל מפיקת האירוע ניבה בלומנפלד ומנהלת הקבוצה קדימה-צורן למען האקלים. בטלפון: 054-9470413.

בתחילת פברואר נעדכן אתכם בפורטל בלוח זמנים מפורט של הפעילויות ביריד, האירועים השונים ועוד המון הפתעות והגרלות שעדין לא לפרסום.

עד אז … תשמרו על הכדור שלנו!

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות