המאבק באלימות במשפחה

כשתעברו ליד סופר פארם בשבועיים הקרובים, משהו ישתנה. משהו חשוב יקרה.

מהלך יפה וחשוב של רשת סופר פארם יגרום לשינוי של כל מה שהתרגלנו לראות.

סופר פארם לה סניפים רבים באזורנו, מגייסת את 275 סניפיה ו- 10,000 עובדיה למאבק באלימות במשפחה עם פעילות שתעלה את התודעה בצורה משמעותית.

במשך השבועיים הקרובים כל שטחי הפרסום, השלטים וחלונות הראווה יעטפו במסרים ובמידע אודות הפרויקט החברתי והמחויבות שהרשת לקחה על עצמה תחת הכותרת “אלימות במשפחה – זה לא נורמלי”.

בנוסף, למשך שבוע כלל העובדים ילבשו מדים עם מסרי המהלך דוגמת: “סימנים שהתינוק רעב אנחנו מכירים, וסימנים שילדים חשופים לאלימות במשפחה?”, “סימנים שמגיע מחזור אנחנו מזהות, וסימנים לזוגיות אלימה?” ו- “סימנים לעור יבש כולם מכירים. וסימנים שחברה סובלת מאלימות במשפחה?”

אלו רק חלק מהמסרים החשובים בתקווה שהם ישמשו כפלטפורמה עוצמתית וחסרת תקדים במשימה החברתית החשובה הזו תחת הכותרת “אלימות במשפחה זה לא נורמלי”.

המהלך כך מקווים יאפשר להביא לידיעת כל אדם בישראל את המידע החיוני לזיהוי והבנת התופעה המטרידה של אלימות בתוך המשפחה בתקווה שהיא תעלה את המודעות לשימוש בזיהוי אלימות במשפחה והדרכים לזהות מי סובל, מוקדי סיוע אליהם ניתן לפנות וכיצד לקבל סיוע בפועל.

אנחנו בסיטי פורטל, מקווים שהמהלך החשוב יאפשר לכולנו להיות ערניים יותר בתקווה לעולם טוב יותר.

 

רוצים לקבל עדכונים נוספים על הישוב? אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לקבוצת הוואטסאפ שפתחנו ובה נשלח עדכונים – עדכונים חשובים אך לא מציקים  – רוצים להצטרף? לחצו

 

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות