“הבדיקה” הסתיימה – כל חנייה באזור התעשייה של קדימה, עולה כסף!

לפני כחודש פרסמנו כתבה על השינויים הצפוים באזור התעשייה קדימה שאולי נקרא “אזור התעשייה קדימה”, אך בפועל מי שנהנית מהכנסותיו היא מועצת לב השרון שכבר “חגגה” עלינו בעבר עם דוחות חנייה מפתיעים שמאות מתושבי הישוב קיבלו בהפתעה.
במסגרת הכתבה, סיפרנו כי באישון לילה נצבעו כלל שטחי החנייה בכחול לבן ללא שום הסבר.
התעודדנו באופן יחסי מכך שלא ניתן למצוא את מועצת לב השרון באפליקציית פנגו, איזיפארק או סלופארק כך שחשבנו שמדובר בתחילתו של תהליך.
יוסי גבאי (תושב הישוב שגם שוכר משרד באזור התעשייה), שוחח עם פנינה אמויאל, מנכ”לית מועצת לב השרון שאמרה לו כי בשלב הראשון אין צורך לשלם על חנייה ובהמשך מועצת לב השרון תחליט כיצד לנהוג.
אז “הבדיקה” הסתיימה והיום התווספו למדרכות הצבועות בכחול לבן תמרורים עם המסר הברור “אזור חניה מוסדר לתשלום בין השעות 9:00 עד 19:00 (א’ – ה’) ובין השעות 9:00 – 14:00 (יום ו’)”.
מבדיקה שבוצעה היום, הובהר ע”י מועצת לב השרון כי החל מ- 1.5 יש להפעיל חנייה בתשלום. במהלך מאי ינתנו התראות והחל מחודש יוני, נהג אשר לא יפעיל חנייה בתשלום, יקבל קנס.
זהו. סוף פסוק. אזור תעשייה שלם שכולו חנייה בתשלום.
החנייה היחידה שנותרה ללא תשלום היא שעתיים חינם בחניון הרחוב או חניון הגג של רולדין סנטר. מהשעה השניה, תשלמו!
בבדיקה של יוסי גבאי לגבי האפשרות לתשלום חודשי עבור העובדים מראש, נאמר לו כי הדבר יהיה אפשרי דרך חברות החניה סלופארק ופנגו.
חשוב לציין כי למועצת קדימה צורן אין קשר למהלך ולא יכולת להשפיע עליו, אך אין ספק שהמועצה תושפע ממנו ועובדים באזור התעשייה אשר ירצו להימנע מתשלום, ינסו לההחנות באזור קדימה בשטחים בהם לא צריך לשלם.

ערב הבחירות שבו נושא יוקר המחייה לא מדובר מספיק, מזכיר לכם שבכל מקום שאפשר לסחוט מכם כסף, יהיה מי שידאג לכך.

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות