בזכות משפחות בקדימה צורן, העולם שלנו טוב יותר. תצטרפו?

לפעמים מדהים אותי כמה אנשים טובים גרים בקדימה צורן. והפעם, קבוצת "ילדים מתנדבים בקהילה" עושה למען ילדי הישוב וילדי בית החולים שניידר

כשהחלטנו לעבור לישוב המדהים הזה, קיבלנו המלצה מעולה. לכו לבית הספר ביום שישי, כנסו לטקס, תסתכלו על האנשים מסביבכם ותחליטו אם זה המקום שאתם רוצים לגדל בו את הילדים שלכם. הגענו. התאהבנו. קנינו.

 

מאז, אני זוכה בכל פעם להבזקים שמזכירים לי למה זה המקום שבחרנו לחיות כאן. זה מתחיל ונגמר באנשים – אז הנה לכם הבזק נוסף!

 

לפני כשנה וחצי הקימה תושבת צורן דנית ברביברי שושן את הקבוצה שנקראת “ילדים מתנדבים בקהילה” שמטרתה להוציא לפועל פעילויות התנדבותיות של ילדי הישוב בקהילה.

הרצון העיקרי בנוסף להתנדבות הנדרשת בקהילה היה להנחיל לילדיהם בדרך משמעותית ערכים של נתינה, עזרה לזולת, אהבת האדם והארץ, איכות הסביבה ועוד.

 

מאז ההקמה ועד היום, הקבוצה הוציאה לפועל מספר פרויקטים חשובים דוגמת: התנדבות במעון לניצולי שואה בצור משה, חגיגית יום הולדת לאזרחים ותיקים, הרצאת הורה וילד בבית לאזרחים ותיקים והפנינג למען ילדי בית חולים שניידר.

 

נכון לכרגע הקבוצה מונה 36 משפחות שמאפשרות לדור הבא ללמוד על נתינה וקהילה בדרך הכי יפה שיש. דנית אומרת “אני מאמינה שהקבוצה תלך ותגדל -דברים ומעשים טובים מדבקים”.

 

לאחר ההצלחה של ההפנינג למען ילדי בית חולים שניידר בשנה שעברה, במסגרתו הגיעו ילדים רבים ליריד ונהנו מ- 14 דוכנים של מוצרים ודברי מאכל, היריד הוכתר כהצלחה גדולה וגייסו סכום מכובד של 4,500 ש”ח ששימש לרכישת מתנות לחדר המתנות של ילדי בית החולים שניידר, ההפנינג חוזר בגדול!

 

ביום ראשון, 28.7.19 בשעה 17:30 במגרש הכדורסל בפארק רמת אמיר יתקיים “הפנינג למען ילדי בית חולים שניידר” עם מגוון פעילויות לילדים: הופעה לילדים של גיא המכונאי, משחקי שטח גדולים וכמובן יריד דוכנים שיוקם ויתופעל ע”י ילדי הקהילה.

בין הדוכנים השונים: מכירת ספרים, צעצועים ובובות, קליעת צמות, קעקועים, לק, איפור, צמידים, גומי לום, מתוקים, שלוקים ועוד.

והכי חשוב – נוכל לעשות ילדים אשר מאושפזים בבית החולים שניידר שמחים.

היריד מתקיים בשיתוף מתנ”ס קדימה צורן ובמידה ותרצו להקים דוחות או לעזור בארגון, אתם מוזמנים ליצור קשר עם קרן שמש דודלסון שמרכזת את הדוכנים בטל: 054-5201904 או עם דנית בטלפון: 052-6970035.

 

 

אז בין פעילות אחת של החופש הגדול, לנסיעה לחו”ל וחוויות נוספות, הביאו את הילדים ולמדו אותם כבר עכשיו על הנתינה של קדימה צורן, האכפתיות והקהילה. מחכים לכם!

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות