אם שאלתם את עצמכם מה אפשר לעשות עם הילדים בפסח באזורנו, אז התשובות בפנים …

אין לי מושג איך זה קרה, אבל פתאום פסח הגיע.
קטגוריית האירועים בפורטל עמוסה בשלל אירועים שיתקיימו באזורנו בפסח ואני בטוח שכל אחד מכם ימצא מספר אירועים שמעניינים אותו.
כמו תמיד, אנו דואגים כי כל האירועים שאנו מציגים יהיו בישוב או במרחק של עד 15 דקות מאיתנו (תל מונד, אבן יהודה, פרדסייה וכפר יונה).

ברשותכם, נסדר לכם את האירועים השונים לפי ימים, כך שאם הילדים בחופש ביום מסוים, תוכלו לראות איזה אפשרויות יש לכם באותו יום.
נתחיל בהיום (שבת, 13.4) – החל משעה 10:00 בבוקר מתקיים ברחוב סנפיר בקדימה, “הפנינג פסח בסנפיר” – במסגרת ההפנינה יציגו אמנים ומעצבים מובילים מכל התחומים, יתקיימו הפעלות מקסימות לילדים ואוכל משובח ומתנות לחג. האירוע יסתיים בשעה 18:00.

ביום ראשון (14.4) בשעה 17:00 יתקיים בתל מונד הפנינג עץ המוצצים במסגרתו יחנך עץ מוצצים. אם יש לכם ילדים שרוצים להיפרד מהמוצץ, כנראה זה המקום הנכון.
חצי שעה אחרי תתחיל ההצגה “כובע הקסמים” באבן יהודה. הצגה מומלצת.

יום שני (15.4) מביא עימו כמות עצומה של אירועים – במתנ”ס קדימה תערך בשעה 17:00 אפייה של מצות לילדים. אירוע שאמור להיות חוויתי מאד לילדים כאשר כל ילד יאפה מצה ויקבל מצה שמורה. הכניסה חופשית.
במקביל יתקיימו 5 אירועים נוספים: פעילות פסח לכל המשפחה שתכלול אפיית מצות ואת ההצגה ניידת החלומות (16:00 במתנ”ס, כפר יונה), שוק קח-תן קהילתי בפרדסיה (16:00, מועדון הנוער בפרדסיה), פעילות של יזמות צעירה שמומלצת בחום (16:30 באבן יהודה), ההצגה “מעשה בחמשה בלונים” (17:00 בבית הסדנאות, אבן יהודה) ושעת סיפור “ג’ירפות לא רוקדות” (17:00, ספריית תל מונד).
אם הילדים שלכם גדולים יותר, אולי יעניין אותם (ואתכם) ללכת להופעה של מנחה הישרדות גיא זוארץ שתערך בבית העם בצור משה באותו ערב בשעה 20:30.

ביום שלישי (16.4) תוכלו ללמד את הילדים מה חשוב בחיים ביום אריזות סלי מזון – אימהות מחבקות שיערך באבן יהודה (16:00, מרכז קהילתי) או ללכת לשעת סיפור בספרייה של הגמד גמדן והקוסם תותן שיערך בשני סבבים בשעה 16:45 ו- 17:45 בספריית אבן יהודה.

ביום חמישי (18.4) תוכלו לקחת את הילדים להצגה “הגוף שלי הוא רק שלי” שתערך בבית הסדנאות באבן יהודה (17:00).

אם עדין לא מצאתם היכן לקיים את הסדר, ביום שישי (19.4), יתקיים ליל סדר קהילתי בשעה 18:00 בגני שרונים באבן יהודה.

בשבוע של חג הפסח, יתקיימו ברולדין סנטר בקדימה שתי הצגות ילדים.
ביום ראשון (21.4) בשעה 11:30 תתקיים ההצגה “מכשפיה”.
ביום שני (22.4) בשעה 11:30 תתקיים ההצגה “לקוף יש בעיה”.

את חג הפסח יסגרו כמו תמיד, אירועי המימונה והשנה תוכלו לחגוג אותו אצל השכנות שלנו ביום שבת, 27.4.
בשעה 20:30 יקיימו באבן יהודה מימונה קהילתית במרכז הקהילתי באבן יהודה.
בשעה 21:00 יקיימו בכפר יונה את חגיגות המימונה בהיכל התרבות של כפר יונה.

במידה ואתם רוצים לקרוא מידע נוסף על אחד האירועים, אתם מוזמנים לבחור בקטגוריית “לוח אירועים” בפורטל ושם תוכלו לקרוא עוד על כל אחד האירועים (באמצעות לחיצה על כפתור “למידע נוסף”).

תהנו ו… חג שמח!

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות