אל תפספסו! כל הפעילויות והאירועים ליום הבחירות באזורנו

משעמם לא יהיה למשפחה שלכם ביום הזה - אספנו מגוון פעילויות ואירועים ללא תשלום באזורנו ביום הבחירות

אם יש משהו שכולנו יכולים להסכים עליו זה שהסבב ב’ של הבחירות הללו, זה דבר מיותר לחלוטין, אבל אם הוא כבר בא עם יום שבתון, אז לפחות שנעשה משהו טוב עם היום הזה!

אז דבר ראשון והכי חשוב – ללכת להצביע! בסבב הקודם אחוז ההצבעה בישוב עמד על 88%! מספר גבוה ומוכבד אבל תמיד אפשר יותר.

בימים האחרונים במועצה ובמתנ”ס עבדו בשליחות קרן גרין לייצר פתרונות יצירתיים להגדלת אחוז ההצבעה. הבשורה מגיעה בדמות שתי הטבות משמועתיות לתושבי הישוב שיבחרו להצביע ויצלמו סלפי מהקלפי.

תושבים שיצביעו יוכלו להיכנס לבריכת השחייה ללא תשלום. הבריכה תהיה פעילה ביום הבחירות בין השעות 11:00 ל- 18:00.

יש לכם ילדים קטנים (עד גיל 3) ואתם רוצים לעשות איתם כיף בג’ימבורי במתנ”ס צורן? סלפי יאפשר לכם להנות מהג’ימבורי ללא עלות בין השעות 8:30 – 12:30.

המועצה גם עשתה עבודה מול בעלי עסקים בישוב במטרה להגדיל את אחוז ההצבעה ולייצר תנועת תושבים בעסקים ובמסגרת זו, בני הנוער אשר מחזיקים הכרטיס KZ יוכלו להנות באופן חד פעמי מהטבות לרגל יום הבחירות בגלידה ג’וליטה, קמיליה ודומינוס פיצה.

בקניון דרורים יחכו לכם ולילדים בין השעות 11:00 ל- 19:00 DJ עם מוסיקה טובה, 3 מתנפחים ברחבת הקניון ובאנג’י ענק.

בכפר יונה יתקיים הפנינג בחירות עם מתנפחים, סדנאות יצירה, מתחם לגו, מוסיקה ועוד במרכז הקהילתי בכפר יונה בין השעות 9:00 – 14:00.

בקניון עיר ימים בנתניה יתקיימו מגוון פעילויות לילדים בין השעות 11:00 ל- 19:00 דוגמת מופע עם לירון איש האווירון (בשעה 11:30), סנדאות יצירה, עמדות שזירת צמות, מתחם איפור, ציור קריקטורות ועוד.

בקניון רננים ברעננה יחגגו עם BOOM FESTIVAL – פסטיבל כוכבי היוטיוב הגדולים בישראל בינהם משפחת ספיר, אמיגוס, בלאג ועוד בשעה 12:00.

בקניון אושילנד בכפר סבא יתקיים פסטיבל משחקים עם ארבעה מתחמי משחק חוויתיים לכל המשפחה (מפעל המשחקים, גיימינג זון, אוטו ספיד והמירוץ לאליפות). הפסטיבל יתקיים בין השעות 11:00 ל- 19:00.

בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה תתחיל ב- 11:00 הופעה של כוכבת הילדים רוני נדלר ובמקביל (בין השעות 11:00 ל- 16:00) יתקיימו במקום סדנאות יצירה. מאוחר יותר (בין השעות 17:00 ל- 18:00) יתקיימו סדנאות בישול.

כל הפעילויות הן ללא תשלום ובכניסה חופשית לכל המשפחה.

שיהיה לכולנו יום בחירות מוצלח והגון!

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות