אחרי החגים שמח עם שפע אירועים בקדימה צורן והסביבה

בפגישה מקרית שהיתה לי עם אמא מהישוב היא סיפרה לי שמאז שהורידה את האפליקציה של הפורטל, היא משתמשת בלוח האירועים על בסיס שבועי כדי למצוא אירועים באזור. חברה נוספת סיפרה שבזכות הפורטל גילתה הצגה שעניינה אותה, צפתה בה ומאוד נהנתה.

אלו מסוג הדברים שהכי מרגשים אותנו – לדעת שאנחנו מצליחים להשפיע ולהפוך את החיים שלכם לפשוטים וטובים יותר בזכות הפורטל.

כשעדכנו את לוח האירועים של “אחרי החגים”, שמחנו לגלות שפע אירועים שצפויים להתקיים באזור והחלטנו להקדיש כתבה שלמה לכל האירועים שאוקטובר מביא איתו. ייתכן שבהמשך נהפוך את זה למסורת של כתבה חודשית שתרכז עבורכם את האירועים בישוב ובסביבה.

לפני שנסקור את האירועים, נזמין אתכם לטורניר הכדורגל המסורתי של קדימה צורן, שיתקיים במגרש ברמת אמיר ביום שבת, 6.10.2018, בשעה 16:00. מלבד עמדת שידור ופרשן שייקחו חלק באירוע, יתקיימו הפעלות שונות לילדים.

אז מה החודש הזה מביא עבור הילדים שלכם?

הילדים שלנו הולכים להנות במיוחד עם שפע הצגות ושעות סיפור בכל האזור.

הצגת הילדים “טרופותי” תתקיים ביום ראשון, 7.10 באבן יהודה.

ההצגה “תירס חס” תתקיים ביום רביעי, 10.10 בהיכל התרבות קדימה.

סבא טוביה יחגוג יומלדת למולדת ב- 11.10 בתל מונד.

“חברים על הגשר” תתקיים ביום חמישי, 18.10 בהיכל התרבות בקדימה.

במקביל, אתם מוזמנים להנות מהצגות נוספות ושעות סיפור בכל האזור בקדימה צורן, פרדסיה, אבן יהודה, כפר יונה, תל מונד ו”קפה בכפר של עדנה” שמציע לנו בתקופה האחרונה יותר ויותר פעילויות תרבות.

בחרו בלחצן “ילדים” בעמוד “לוח האירועים” למידע נוסף.

חובבי המוסיקה יוכלו לפגוש באוקטובר את עלמה זהר במופע אקוסטי ב”טאיה” (6.10), מופע מחווה מרגש לשירי שמוליק קראוס (13.10), אמיר דדון (31.10) ומופעים רבים לחובבי מוסיקה מז’אנרים  שונים (ערב ג’אז ב- 7.10 וב- 21.10 ב”קפה בכפר של עדנה”, שירי כוורת, סי הימן, אופרה ועוד).

בחרו בלחצן “מוסיקה” בעמוד “לוח האירועים” למידע נוסף.

אם אתם בעניין של הופעת בידור מצחיקה תוכלו להנות מהופעה של שגיב פרידמן ב- 7.10 ב”קופינאס”, מוני מושונוב יבקר אותנו בישוב ב- 20.10, נויה מנדל במופע סטנד אפ לנשים ב- 24.10 ולמחרת תום אהרון במופע סטנד אפ.

בחרו בלחצן “בידור” בעמוד “לוח האירועים” למידע נוסף.

כמות יפה של הרצאות בנושאים שונים יתקיימו במהלך אוקטובר באזור:

הרצאת סטיילינג ב- 2.10 בפרדסיה, הרצאה בנושא הורות ב- 7.10 במתנ”ס צורן, הרצאה בנושא משבר אמצע החיים ב- 9.10 בכפר יונה, הרצאה בנושא חרדה חברתית ב- 10.10 במתנ”ס בצורן, סדנת כתיבה ב- 12.10 בפרדסיה, מורשת ישראל, כוחות התת מודע, בוקר של תרבות, קדימדע, היסטוריה, אפרים קישון ועוד.

כנראה שאין נושא שמעניין אתכם שאין עליו הרצאה כלשהי במהלך החודש.

בחרו בלחצן “הרצאות” בעמוד “לוח האירועים” לקבלת מידע נוסף.

נסיים עם הנושא בו פתחנו – תאטרון.

זה הזמן לעשות מנוי לתאטרות באזור לקראת תחילת עונת ההצגות.

כבר במהלך אוקטובר יתקיימו ההצגות “קרקס של יהודים” בקדימה (11.10) ו-“היורשת” בהיכל התרבות כפר יונה (13.10)

לפרטים על רכישת מנויים באזור: קדימה צורן / תל מונד / אבן יהודה

אנו מבטיחים להמשיך ולעדכן על אירועים נוספים ומזמינים אתכם לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של פורטל קדימה צורן בו אנו מעדכנים אודות אירועים בכל סוף שבוע. בנוסף, אנו ממליצים לכם להצטרף לקבוצת “מבלים ונהנים בקדימה צורן ואזור השרון” שהקימה אלזה דריי שמחי מהישוב והיא מספקת מידע על שפע אירועים באזור ובאזורים מרוחקים יותר שאינם מופעים בפורטל.

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות