לרגל יום האישה – עשר נשים שעושות את הישוב שלנו טוב יותר

יש לנו המון סיבות להיות גאים בישוב שלנו. אחת הסיבות היא גם בזכות העובדה שאנחנו אחד מבין 11 ישובים במדינת ישראל שבהם נבחרה אישה לעמוד בראשות המועצה.

כמי שגדל בבית עם אמא קרייריסטית חד הורית, אחות וכלבה מגיל צעיר, פמיניסטיות היא חלק בלתי נפרד ממני.

גם בשלב מאוחר יותר, כשאמא שלי איחדה כוחות עם האבא החורג שלי, הוא הביא יחד איתו עוד 3 בנות וכלבה.

בקיצור, אף אחד לא צריך לשכנע אותי מה זה כוח של נשים ומדוע אם הן היו מנהלות את העולם לבד, כנראה שהיה כאן טוב יותר.

ביום הזה, בחרנו לציין עשר נשים (או צמדי נשים) שעושות את הישוב שלנו לטוב יותר.

נעזרנו בתושבי הישוב ובמנהלות קבוצות הפייסבוק הגדולות בישוב (שמנוהלות גם הן ע”י רוב נשי!)

  1. קרן גרין – באופן טבעי ולאחר שנת בחירות, קרן גרין צוינה ע”י מרבית הנשים.

קרן זכתה להישג אדיר במערכת הבחירות כאשר בהובלתה זכתה בתפקיד ראש המועצה ובנוסף זכתה להכניס למועצה חמישה חברי מועצה.

  1. ריקי לוי ביטון – ריקי הגיעה לישוב בסערה לפני כשש שנים והקימה את קבוצת “קדימה צורן הבית שלי” יחד עם עדיאל אלקלאי. ריקי מנהלת את הקבוצה בצורה הגונה ויודעת לשים גבולות בדיוק איפה שצריך ומתי שצריך כמו שהוכיחה בשתי מערכות בחירות מקומיות.
  1. אלה קאופמן – אלה החלה לנהל את קבוצת “קדימה צורן מאחורי הקלעים” בימים הרגישים ביותר של מערכת הבחירות. היא מצליחה לנהל את הקבוצה בשקט הנדרש ובימים אלה היא מקדישה את זמנה לפרויקט הספריה.
  1. יעל דימנשטיין ושלומית ברזילי – המנהלות מאחורי קבוצת “אמא לאמא בצורן קדימה” אשר מקדישות את זמנן לטובת נשים בישוב. בשבוע האחרון הן קיימו זו השנה החמישית את המשחק “אמא לי אמא לך” שמשגע את נשות הישוב.
  1. אלזה דרי שימחי ומיכל פילברג – אלזה ומיכל הקימו את קבוצת “מבלים ונהנים בקדימה צורן ואזור השרון” אשר משתפת מגוון אירועים באזור. תושבים רבים בישוב נעזרים בקבוצה למציאת ושיתוף אירועים קהילתיים.
  1. אריאלה רצון וחיה טופף קדושים – יושבות ראש מנהלת מאמאנט קדימה-צורן.

קהילת מאמאנט היא הרבה יותר מספורט נשי. מדובר בפרוייקט קהילתי מעצים. השחקניות מתנדבות ותורמות לקבוצות שונות בקהילה והכל תחת ניצוחן המסור והמקצועי (בהתנדבות מלאה כמובן) של אריאלה וחיה.

  1. יעל בן מרדכי וסיגל וידמן – סיגל מכהנת מזה חמש שנים כיו”ר המתנ”ס ויעל מחליפה אותה בימים אלו. כיו”ר המתנ”ס, השתיים אחראיות על אירועים וחוגים בישוב והפעילות שלהן משפיעה על כלל הילדים בישוב.
  1. פאני אשר בלטנר – פאני משמשת כיו”ר סניף ויצו קדימה צורן ובמסגרת תפקידה היא עוזרת לנשים ותושבי הישוב להגיע למקום טוב יותר בעזרת פעיליות המתקיימות במקום, חנות הביגודית, שירותי ייעוץ, הרצאות ועוד לאנשים הזקוקים לכך בישוב.
  1. עדי בן דוד – בשקט בשקט עדי מובילה בכל שנה את פרויקט “זיכרון בסלון” המתקיים בערב יום הזכרון לשואה ומאפשר לתושבי הישוב להיחשף לסיפורים של דור הולך ונעלם. הדרך של עדי והאכפתיות ראויה להערצה.
  1. זוהר שופיר רפפורט – זוהר מקדישה זמן רב עבור איסוף תרומות ועזרה לניצולי שואה. במסגרת זו, היא אוספת מספר פעמים בשנה מוצרים עבור ניצולי השואה תמיד עם אכפתיות וחיוך.

יום האישה שמח!

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות