המלאכים של קדימה צורן

המלאכים של קדימה צורן

הרבה מלאכים יש בישוב שלנו וחשוב לנו לפרגן לכולם! ברשימה שלפניכם מופיעים כל השמות שעלו במסגרת הפעילות שלנו בפורטל בנושא תרומה לקהילה.

פיספסנו מישהו? צרו איתנו קשר ונדאג להוסיף!

* גילית סגל מפרויקט כרובית במסגרתו היא מרכזת בישול אוכל לנזקקים בחגים.

* איילת בריגה, אורנה גל ודגנית שפיצר אשר ומרכזות תרומה לנזקקים מכל סוג.

* מתנדבי צהלה הנפלאים בקדימה צורן – צור יהב, יוסי אדירי, יעל בן מורדכי, חגי בן שושן, ציון שי, איילת אדלר, אריה קסטנבאום, פיטר ישראל, ליאורה אברהם, אורה אדירי, רונית עופרת, גילה עירן, עדי עופרת, פנינה אביגד, מיטל שטירמן ורויטל, אורית אלקלעי יחד עם ירון בדנני, סמנכ”ל הכספים של צהלה.

* הילה ויזהר שי אשר מובילים פרויקטי התנדבות רבים בישוב למען משפחות ופעילים גם במסגרת הצופים. יזהר (שמכהן כחבר כנסת מטעם כחול לבן) גם היה שותף בהקמת פרויקט צהלה ושימש כיו”ר.

* רונן פישר ולינדה קדם מהעמותה הקהילתית קדימה צורן אשר מובילים את פרויקט חלוקת המזון מהצהרונים למשפחות מהיישוב.

* פמלה וגילי כרמלי אשר מארגנים אירועים לילדים מיוחדים בשרון בכל שנה

* נטע מנוס גולדפרב אשר מתנדבת במעון לניצולי שואה.

* זוהר שופיר רפפורט אשר מקדישה זמן רב עבור איסוף תרומות ועזרה לניצולי שואה. במסגרת זו, היא אוספת מספר פעמים בשנה מוצרים עבור ניצולי השואה תמיד עם אכפתיות וחיוך.

* משפחות אילנית דרור- כהן אשר מנגנת במעון לניצולי שואה באופן קבוע.

* גידי בלייכר שכבר שנים רבות מארגן כבר 17 שנים את ערב השירה ביום הזיכרון (עורך ומנחה) בשיתוף ובסיוע המתנ”ס והשנה התחיל לקדם את מועדון הזמר באודיטוריום צורן (שחוגג כבר 3 מפגשים) והבאים בדרך.

* יורם רובינפלד אשר מוביל את פרויקט “תושבים למען תושבים” במסגרתו מחולקים חבילות לתושבים נזקקים בישוב.

* אנשי העמותה – אבי בראון, מיכה קמלמן, עו”ד שני אוכמן, אלזה דריי שמחי, גידי אמבוס, עדי ברין, יוסף פרניק, אמיתי רצבי, עו”ד ליאור לנדאו, טלי סהר פקר ועדי בוים אשר מקיימים מספר פעילויות התנדבויות בישוב כולל פרויקט חלוקת המזון, שיפוצי בתים לתושבים ועוד.

* גילי זכות שמקדיש זמן רב בשיפוץ והתקנות של מוצרים בהתנדבות לטובת הגיל השלישי ועוזר באין ספור דברים נוספים לטובת הישוב (תיקון נזילה בגינה הקהילתית ועוד).

* מתנדבי ויצו בישוב – פאני אשר בלטנר, טלי סהר פקר ומתנדבים נוספים.

* הרב מאיר שמנהל את עמותת “היופי שבנתינה” אשר מספקת ציוד רפואי לתושבי הישוב וגם את פעילות חלוקת התלושבים של בית חב”ד יחד עם הרב גידי.

דורון אריה ומשה כהן אשר מפעילים את פעילות בית יוסף במסגרתה מעניקים תווי קנייה למשפחות נזקקות בישוב.

* ליאת פרג’י שמתנדבת בפעילות קהילתית בישוב ואף הקימה את קבוצת “שוק קח-תן” שמטרתו לקשר בין תושבים אשר אינם זקוקים למוצרים מסוימים לבין תושבים שצריכים את המוצרים.

* עדי בן דוד אשר מובילה בישוב את פרויקט “זיכרון בסלון” המתקיים בערב יום הזכרון לשואה ומאפשר לתושבי הישוב להיחשף לסיפורים של דור הולך ונעלם. היא עושה זאת יחד עם סיגל כזום, רונית רביב ונופר קורן הרוש הנפלאות.

* עו”ד שני אוכמן שכבר מספר שנים עושה מעשה טוב ונפלא ומנסה להפוך את העתיד שלנו לטוב יותר באמצעות ההתנגדות לתוכנית המתאר. שני מקדישה זמן רב ומקדמת את הנושא ביסודיות ומקצועיות.

* ניקה זהבי אשר מאפשרת תרומה של שיער באמצעות המספרה שלה ודואגת לכל התהליך הנדרש.

* דנית ברביבאי אשר הקימה מיזם של ילדים מתנדבים בקהילה במסגרתו קבוצה של הורים וילדים מהישוב עושים מעשים טובים למען אחרים.

* פנינה קנטי אשר מקדישה זמן רב לפעילות חברתית ואף מובילה את פרויקט איסוף חלוקת תיקים וציוד לבית ספר בישוב.

* שרית לפיד אשר עוסקת בהתנדבות משמעותית בישוב בתחום האומנותי כאוצרת של תערוכות שונות ואף של פרויקט “פסטיבל קדימה לאמנות”.

* דנה סנדר מולה וגילת גרנות אשר הקימו את פרויקט “סירי אהבה בקדימה צורן” במסגרתו מלוות נשים יולדות מהישוב לאחר לידה.

* יפה דואק אשר מובילה את פרויקט ידיד לחינוך שהינו פרויקט התנדבות של גימלאים בבתי הספר.

* גלית שפירא אשר מובילה את פעילות עמותת שכן טוב בישוב אשר עוסקים בחלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות.

* עמי ופלורה רז המקסימים אשר מובילים את פרויקט זהב בגן במסגרתו גמלאים מתנדבים בגני ילדים בישוב.

* מירה בלונדר אשר הקימה מיזם אשר עוסק בהתנדבויות למען קשישים.

* מנהלי קבוצות הפייסבוק השונות בישוב אשר מקדישים זמן רב לטובת הישוב.

* חברי הנהגות ההורים והיו”רים השונים אשר מקדישים זמן רב למען עתיד ילדינו בבתי הספר השונים.

* חברי הנהלת המתנ”ס אשר מתנדבים ויוצרים אירועים לטובת התושבים – יעל בן מרדכי, קרן לוין, לאה סימאי וולשטיין, שגיא בשירי, שרון ניר גניש, גלעד מנשה, מאיר בר ומיכאל סלם.

* עינת קפלן ותובל בירן מקדימדע אשר מביאים לנו זו השנה השישית מגוון הרצאות מדעיות המועברות ע”י מיטב המרצים מהקהילה ומחוצה לה המגיעים בהתנדבות מלאה. הכניסה להרצאות אשר מתקיימות בשיתוף מתנ”ס קדימה צורן הן בחינם והן מתאימות לגילאי שמונה עד שמונים.

* מיכל רולף שמשמשת כרכזת “קהילה מטייילת” מועדון הטיולים לגמלאים הפועל במתנ”ס קדימה – צורן

* אנשי הטלויזיה הקהילתית במתנ’ס שהם גמלאים מתנדבים המסקרים את הארועים השונים בישוב ועורכים כתבות מגזין על נושאים שונים.

* חברי המועצה והסיעות אשר עובדים עבור התושבים ללא תמורה וכל אחד בדרכו, מנסה לעזור ולהפוך את הישוב שלנו לטוב יותר כאשר לעיתים הם נתקלים ביחס לא הגון מטעם התושבים.

* תודה לאנשים נפלאים מהישוב שתמיד עוזרים לנו לדעת כל מה שצריך בישוב – הרשימה ארוכה אבל חייבים לציין את ריקי לוי ביטון שתמיד זמינה לכל שאלה ועזרה!

שכחנו מישהו? צרו איתנו קשר ונעדכן את הרשימה … מגיע להם!

רוצים לפרסם מידע בנושא תרומה לקהילה?
נגישות