אחד הרגעים המרגשים ביותר עבורנו בפורטל קורה… עכשיו!

זו הכתבה שהכי מרגשת אותנו מיום השקת הפורטל! מקווים שגם אתכם!

עברה שנה וארבעה חודשים מאז עלה פורטל קדימה צורן (שבינתיים הפך להיות סיטי פורטל קדימה צורן) לאוויר. במסגרת העבודה על הפורטל לפני ההשקה ומאז, אני מרגיש שאין פינה בישוב שאנחנו לא מכירים. אנחנו מנסים לגעת בכל תושב, לעזור, לספק מידע ולעשות מה שאפשר בשביל שהתושבים יוכלו להנות מאתר ואפליקציה שיספקו מידע על כל נושא בישוב.

אין משהו יותר מספק מלשבת במשרד כאשר באחד המסכים אנו רואים בזמן אמת את כמות המבקרים בפורטל ורואים שברגע נתון בפורטל יש עשרות משתמשים – חלק קוראים כתבה, חלק מתעדכנים באירועים, חלק מחפשים בית באזור הנדל”ן, חלק חיפשו בעלי מקצוע, חלק מסעדות וחלק חנויות. בשביל זה אנחנו כאן.

בתקופה שבנינו את הפורטל (במשך חודשים רבים), חזרנו כל המשפחה יחד מאירוע של בני המושבים ובדרך הקצרה הביתה, פגשנו את אחת מתושבות הישוב שגרה לא רחוק מאיתנו. תושבת פעילה ומוכרת שהקדישה לא מעט זמן לתרומה לקהילה. אותה תושבת התלהבה מהרעיון של הפורטל ואמרה לי “צריך גם להכניס חלק של תרומה לקהילה”. נגיע לזה, אמרתי לה. זה חשוב.

לתושבת הישוב קוראים קרן גרין. מאז היא נהייתה ראש המועצה ואנחנו נהיינו כלי תקשורת שמגיע בכל חודש ללמעלה מ- 50% מתושבי הישוב הבוגרים (18+).

אבל משהו היה חסר. היום המשהו הזה מגיע.

כבר מעל לשבועיים, אנחנו עובדים בלאסוף את המידע – אתם לא מבינים כמה אנשים טובים יש בישוב שעושים למען הקהילה. אנחנו גאים להיות אלו שיאפשרו לכל תושב בישוב לדעת בלחיצת כפתור היכן לתרום בגדים בישוב, היכן לתרום שיער, איזה פרויקטים צריכים תושבים שיארזו חבילות שי לחג למשפחות נזקקות, היכן ניתן להתנדב לעזרה לניצולי שואה, איך לעזור לאמא מהישוב שרק ילדה ועוד עזרה לפעילויות רבות ומרגשות בישוב שצריכות את העזרה של כולנו.

אפילו הציניקן שבי מתרגש מהסימבוליות של השקת “תורמים בקהילה” כשבוע וחצי לפני ראש השנה.

אז אתם מוזמנים באהבה לאזור “תורמים בקהילה” – תוכלו למצוא שם ארבעה תחומים:

פרויקטים התנדבותיים בישוב – רשימה של כל הפרויקטים ההתנדבותיים בישוב, איזו עזרה הם צריכים ומי הם אנשי הקשר עם פרטי התקשורת.

איפה תורמים בישוב – רוצים לתרום מוצרים? כסף לחבילות מזון? שיער? ציוד רפואי? היכנסו לרשימה שמרכזת את כל המידע עם כתובת ופרטי התקשרות.

לוח מודעות לתרומות – רוצים לתרום משהו או מחפשים תרומה? היכנסו ללוח המודעות, העלו את התרומה או הבקשה לתרומה ותחשפו אותה לכל תושבי הישוב.

המלאכים של הישוב – אנשים עובדים קשה למען הקהילה ומגיע להם שיהיה להם להיכנס להיכל התהילה. המלאכים של הישוב הוא סוג של היכל התהילה עם שמות כל האנשים הטובים שגילינו בישוב. תנו להם כבוד ואהבה. מישהו חסר ברשימה? שלחו לנו את שמו נוסיף. מגיע להם!

זהו. לסוף השבוע הזה אנחנו נכנסים עם המון סיפוק. לתת זה לא פחות כיף מלקבל. עכשיו תורכם. כנסו לתחומים השונים ותעשו למען הקהילה. ההנאה מובטחת!

לכניסה לאזור תורמים בקהילה – לחצו כאן

אתם מוזמנים לשתף את הכתבה ולעזור לכל הישוב שלנו לדעת איך הם יכולים לתרום בקהילה.

תודה לאנשים יקרים מהישוב שעזרו לנו בלרכז מידע אודות הפרויקטים ותודה מיוחדת לשרית בר היקרה שניהלה את הפרויקט!

כתבות מהפורטל שיעניינו אתכם

יש לכם חדשות לחלוק איתנו?
נגישות